Panimala Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Jag och en kompis åker runt med svävare. http://img148.imageshack.us/img148/6215/enb2008728142542ly0.th.jpg En liten cruise anordnas och jag åker med. http://img148.imageshack.us/img148/5390/enb2008728212540yp1.th.jpg Ett litet stunt. Vi körde även med motorcykel på taket, men vågade inte ta bild, eftersom Print Screen laggade upp planet för honom också. Han ramlade av planet efter bilden togs. http://img523.imageshack.us/img523/9135/enb2008728121549pv1.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 (redigerad) Körde på en surfbana, ägde fängelset. Körde Medic först, sen Pyro lite grann och sen tillbaka till Medic. Redigerad 29 juli, 2008 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Körde på en surfbana, ägde fängelset. Körde Medic först, sen Pyro lite grann och sen tillbaka till Medic. Det har varit en gigantisk debatt om thumbnails, och så kommer våldtäkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Det har varit en gigantisk debatt om thumbnails, och så kommer våldtäkten. Hahaha, Du trodde det var över?!?!? DIN N00b!!!! *Muahahahaha* EDIT: Skulle man inte kunna ha både Thumbnails och vanliga bilder __________________ Ontopic: Thi IS WAAARRR!! http://pici.se/thumbs/t_uvHyjnQML.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Hahaha, Du trodde det var över?!?!? DIN N00b!!!! *Muahahahaha* EDIT: Skulle man inte kunna ha både Thumbnails och vanliga bilder __________________ Ontopic: Thi IS WAAARRR!! http://pici.se/thumbs/t_uvHyjnQML.gif Det är du som är en jävla noob. Ge fan i dom stora bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Hahaha, Du trodde det var över?!?!? DIN N00b!!!! *Muahahahaha* EDIT: Skulle man inte kunna ha både Thumbnails och vanliga bilder __________________ Ontopic: Thi IS WAAARRR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 (redigerad) Det är du som är en jävla noob. Ge fan i dom stora bilderna. Annars? Det ända du har spottat ut är svordomar och kränkande ord. Är du skadad på något sätt eller du kanske inte såg att det är över i den förra posten. Nu är det är regel. Så varför fortsätta vara otrevlig. Tror knappast att du fortsätter bråka hos familjen ifall ni löst ett bråk? **REGLER** § 1.1 - Dra inte ut för mycket på diskussionerna! Kom ihåg att detta först och främst är en bildtråd. § 1.2 - Skriv alltid vilket/vilka spel bilderna är ifrån, och eventuella expansioner/modifikationer/tillägg ni kör med. § 1.3 - Bilder som kan innehålla spoilers ska det länkas till och dessutom markeras med en spoilervarning. § 1.4 - Använd thumbnails på bilder som är i dess fulla storlek. Juste, Lajnux, Vill du nåt mer så finns det PM Eller så kan jag be Mordos göra en Guide. Oops, Det är inte mordos som gjorde Guiden, SORRY MORDOS. Det var du. Men jag kan göra en åt dig! @Kicken Ok. Then I know. *Antecknar* För att inte gå FÖR mycket Offtopic: http://pici.se/thumbs/t_tNwsmdbbP.gif Toppade nästan 90 0000 nånting. Men det var högt! Redigerad 29 juli, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Det ända du har spottat ut är svordomar och kränkande ord. Är du skadad på något sätt eller du kanske inte såg att det är över i den förra posten. Nu är det är regel. Så varför fortsätta vara otrevlig. Tror knappast att du fortsätter bråka hos familjen ifall ni löst ett bråk? http://img521.imageshack.us/img521/2505/orlycopyat8.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Eller så kan jag be Mordos göra en Guide. Oops, Det är inte mordos som gjorde Guiden, SORRY MORDOS. Det var du. Men jag kan göra en åt dig! Dum som du är äger du dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Men kom igen nu grabbar! Ni låter som 3-åringar, Allihopa! Smisk ska det va! Witchking. Witchking och Ren. En mur. Ja som ni ser har jag ganska stor bas och mycket pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 För att inte gå FÖR mycket Offtopic: http://pici.se/thumbs/t_tNwsmdbbP.gif Toppade nästan 90 0000 nånting. Men det var högt! Spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Spel? Flight Simulator X med en modd. Man ska kunna nå rymd nivå i FSX. Men inte många plan gör det. Detta skulle vara ett alternativ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 (redigerad) Har en liten fråga om Flight Simulator X, är det avancerat att flyga eller är det mer enkelt? Vad jag definerar som avancerat är att ställa in olika saker i olika tillstånd i luften. Eller är det bara att gasa, lyft, lägga på autopiloten, ta av autopiloten, bromsa in, gasa, landa? Redigerad 29 juli, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 (redigerad) Har en liten fråga om Flight Simulator X, är det avancerat att flyga eller är det mer enkelt? Vad jag definerar som avancerat är att ställa in olika saker i olika tillstånd i luften. Eller är det bara att gasa, lyft, lägga på autopiloten, ta av autopiloten, bromsa in, gasa, landa? Du kan göra mycket i FSX. Tänk dig ett riktigt flygplan, så förstår du. Redigerad 29 juli, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Du kan göra mycket i FSX. Tänk dig ett riktigt flygplan, så förstår du. Så man kan ställa trycket i kabinen och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Så man kan ställa trycket i kabinen och sånt? Man kan ställa in Cabin värme, Men om du vill flyga simpel så kan du. Men det finns SJUKT avancerade inställningar! Det bästa är att man SKA kunna åka upp i rymden. Men har inte fått igång motorerna på rymdfärjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Man kan ställa in Cabin värme, Men om du vill flyga simpel så kan du. Men det finns SJUKT avancerade inställningar! Det bästa är att man SKA kunna åka upp i rymden. Men har inte fått igång motorerna på rymdfärjan Tack för era svar och jag är inte ute efter simpla inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 (redigerad) BILD Eftersom inte beffo stödjer thumbnail så länkar jag istället. Redigerad 30 juli, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 (redigerad) BILD Eftersom inte beffo stödjer thumbnail så länkar jag istället. Beffo stöder visst thumbnail! Bara att välja url:n efter "Thumbnail (BBCode)" under "Direktadress" Oh, såg att du laddade upp bilden i .png format, kan ha lite att göra med saken. Operation flashpoint lite råmoddat. Redigerad 30 juli, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Beffo stöder visst thumbnail! Bara att välja url:n efter "Thumbnail (BBCode)" under "Direktadress" Operation flashpoint lite råmoddat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts