Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Jag och en kompis åker runt med svävare.

En liten cruise anordnas och jag åker med. :(

Ett litet stunt. Vi körde även med motorcykel på taket, men vågade inte ta bild,

eftersom Print Screen laggade upp planet för honom också. Han ramlade av planet efter bilden togs. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är du som är en jävla noob. Ge fan i dom stora bilderna.

Annars?

Det ända du har spottat ut är svordomar och kränkande ord. Är du skadad på något sätt eller du kanske inte såg att det är över i den förra posten. Nu är det är regel. Så varför fortsätta vara otrevlig. Tror knappast att du fortsätter bråka hos familjen ifall ni löst ett bråk? :(

**REGLER**

§ 1.1 - Dra inte ut för mycket på diskussionerna! Kom ihåg att detta först och främst är en bildtråd.

§ 1.2 - Skriv alltid vilket/vilka spel bilderna är ifrån, och eventuella expansioner/modifikationer/tillägg ni kör med.

§ 1.3 - Bilder som kan innehålla spoilers ska det länkas till och dessutom markeras med en spoilervarning.

§ 1.4 - Använd thumbnails på bilder som är i dess fulla storlek.

Juste, Lajnux, Vill du nåt mer så finns det PM :doh:

Eller så kan jag be Mordos göra en Guide.

Oops, Det är inte mordos som gjorde Guiden, SORRY MORDOS.

Det var du. Men jag kan göra en åt dig! ;)

@Kicken

Ok. Then I know. *Antecknar*

För att inte gå FÖR mycket Offtopic:

Toppade nästan 90 0000 nånting. Men det var högt!

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ända du har spottat ut är svordomar och kränkande ord. Är du skadad på något sätt eller du kanske inte såg att det är över i den förra posten. Nu är det är regel. Så varför fortsätta vara otrevlig. Tror knappast att du fortsätter bråka hos familjen ifall ni löst ett bråk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en liten fråga om Flight Simulator X, är det avancerat att flyga eller är det mer enkelt?

Vad jag definerar som avancerat är att ställa in olika saker i olika tillstånd i luften.

Eller är det bara att gasa, lyft, lägga på autopiloten, ta av autopiloten, bromsa in, gasa, landa? :doh:

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en liten fråga om Flight Simulator X, är det avancerat att flyga eller är det mer enkelt?

Vad jag definerar som avancerat är att ställa in olika saker i olika tillstånd i luften.

Eller är det bara att gasa, lyft, lägga på autopiloten, ta av autopiloten, bromsa in, gasa, landa? :(

Du kan göra mycket i FSX.

Tänk dig ett riktigt flygplan, så förstår du. :doh:

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan ställa in Cabin värme, Men om du vill flyga simpel så kan du. Men det finns SJUKT avancerade inställningar!

Det bästa är att man SKA kunna åka upp i rymden. Men har inte fått igång motorerna på rymdfärjan :doh:

Tack för era svar och jag är inte ute efter simpla inställningar. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:lol:

BILD

Eftersom inte beffo stödjer thumbnail så länkar jag istället.

Beffo stöder visst thumbnail! :) Bara att välja url:n efter "Thumbnail (BBCode)" under "Direktadress"

Oh, såg att du laddade upp bilden i .png format, kan ha lite att göra med saken.

Operation flashpoint lite råmoddat.

v4ail1o59hfb.jpg

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor