kicken Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Oh yeah, baby! Ikväll kommer förhoppningsvis Weener kunna vara med, vitch viil mejk iit ivän mår fan! Våldta oss inte i vent bara. Feting jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Våldta oss inte i vent bara. Feting jobbigt Du får nog ta och komma hit "läxa upp" mig om du vill att det ska sluta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Våldta oss inte i vent bara. Feting jobbigt Du gav mig tinnitus idag din pruttis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) Vad för spel? Rome total war med nån mod eller? Nej det är Rome Total War orginalt Rome Total War + Alexander + Lord Of The Rings 2.04 Redigerad 25 juli, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Oh yeah, baby! Ikväll kommer förhoppningsvis Weener kunna vara med, vitch viil mejk iit ivän mår fan! Du bröt mot regler du själv har satt för tråden. fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Du bröt mot regler du själv har satt för tråden. fint. Nåja, riksdagen följer inte alltid sina egna lagar heller. Tänkte jag skulle ge det här spelet ett försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Vart rätt så snygg! http://static.pici.se/pictures/suPjYuqPW.jpg Vi spawnade fram Alyx, eller iallafall några delar av henne http://static.pici.se/pictures/GnyzTBAQe.jpg Hade tråkigt, men tycker att det är synd att man inte kan ändra ansiktet på DoD gubbar http://static.pici.se/pictures/iIPlaboJe.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 INGET BLIR SNYGGT UTAN THUMBNAILS DITT INAVEL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 (redigerad) http://pici.se/thumbs/t_lczIQmMyo.gif Yeah, min bild är snygg. Redigerad 26 juli, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Nu vet ja inte om ja har tagit upp denna fråga. Lajnux på GRID kan man typ styla/trimma sina bilar? Typ lacka som man vill och sätta ditt egna dekaler? Typ som i NFS Most Wanted, carbon, Pro street. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Nu vet ja inte om ja har tagit upp denna fråga. Lajnux på GRID kan man typ styla/trimma sina bilar? Typ lacka som man vill och sätta ditt egna dekaler? Typ som i NFS Most Wanted, carbon, Pro street. Du kan färga om bilen, sätta dit dekaler och sånt men du kan inte trimma dom. Lite synd kanske men det är inget jag tänker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Du kan färga om bilen, sätta dit dekaler och sånt men du kan inte trimma dom. Lite synd kanske men det är inget jag tänker på. Ah ok ska prova spelet fort ja har ett nytt grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 http://pici.se/thumbs/t_lczIQmMyo.gif Yeah, min bild är snygg. Grid är tjocknice. ska dra igång de igen när jag skaffat ratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 (redigerad) Grid är tjocknice. ska dra igång de igen när jag skaffat ratt Då ska du köpa logitech g25 ratt med gas broms och koppling. Då kan vi snacka om realism i bil spel. Bild: Redigerad 26 juli, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 realitet(?) Realism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Här har ni ett riktigt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Då ska du köpa logitech g25 ratt med gas broms och koppling. Då kan vi snacka om realism i bil spel. Bild: om de inte vore för att den kostade 2k så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Här har ni ett riktigt spel Är inte det där spelet som har den utsedde svåraste sista bossen? Som skjuter precis överallt på skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Är inte det där spelet som har den utsedde svåraste sista bossen? Som skjuter precis överallt på skärmen? Bedöm själv: [youtube-old]4xW2Ypl0ChA[/youtube-old] Fast det brukar tvistas mellan den och bossen i Mushihimesama: [youtube-old]nscP9QpXoFM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Kör han med fusk mot jätte getingen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts