Joe Dirt Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Och spelet heter?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Och spelet heter?? BAD! company? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 (redigerad) Kan NÅGON gissa vad spelet är för något? Sorry för bad quality. Redigerad 23 juli, 2008 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Kan NÅGON gissa vad spelet är för något? Sorry för bad quality. Simpsons Hit'n'Run Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Kan NÅGON gissa vad spelet är för något? Sorry för bad quality. Skulle gärna gissa men jag kan inte se bilden PGA att du laddade upp den på beffo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Skulle gärna gissa men jag kan inte se bilden PGA att du laddade upp den på beffo Jag ser den så det är dig det är fel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Skulle gärna gissa men jag kan inte se bilden PGA att du laddade upp den på beffo Jag ser den så det är dig det är fel på. Jag ser den med. Tittade lite närmare och hittade det här i beffos script: http://img364.imageshack.us/img364/6373/joedirtmq2.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Jag ser bilden helt perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Hah. Kicken kastade en HE före mig och skadade alla åt mig. Tack Kicken! http://pici.se/pictures/yOCztiphU.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 (redigerad) Lite bilder från kvällens bravader i PR med Mr.Dumbom och JSCH! (Klicka på thumbnailsen för större bilder) JSHC scoutar lite före oss... Mr.Dumbom omdefinerar ordet "respekt" varenda gång han drar fram kniven och virar in huvudet i palestinastjal. Irakiska rebeller eller bara vanliga hoodrats? JSHC sprang ut och distraherade några britter som satt i en Land Rover. Medans dem hade ögonen på honom passade jag och Dumbom på att mata dem med lite bly. Jaktbyte... Pimpin ze autos... "BANZAI...!! ALLAH AKHBAR...!!" Dumbom glider lite... Syns inte så tydligt här, men det kom ett gäng britter körande i Land Rovers. Vi lyckades ta dem med överraskning och mördade allihopa som satt i bilarna. Redigerad 24 juli, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Hahaha, klockrena screens, jag är nog den bästa stenkastaren i Irak Synd att du missade när Dumbom körde över mig och när han lyckades välta en bil över sig själv. *Jag vänder bilen på tvären och går ur* *Dumbom kollar hela tiden åt vänster och kör rakt fram* *PANG, jag dör* "Ööööööh.." *Dumbom skrattar febrilt och förklarar vad som har hänt* *Alla skrattar i cirka 5 minuter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Lite bilder från kvällens bravader i PR med Mr.Dumbom och JSCH! (Klicka på thumbnailsen för större bilder Mr.Dumbom omdefinerar ordet "respekt" varenda gång han drar fram kniven och virar in huvudet i palestinastjal. Riktigt kul igår. Även om jag tabbade mig mer än normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) Blev mer PR ikväll... JSHC och Dumbom bygger upp en utpost (syns inte så bra, men de har skövlar i händerna). Här har vi precis blivit landsatta av en pilot som tyvärr inte lyckades lyfta helt rakt när han skulle upp i luften igen. Redigerad 25 juli, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) Ni verkar njuta enormt mycket av ert spelande och nu har jag några frågor. 1. Är det en expansion? 2. Är det en mod? Isåfall, behöver man ha någon expansion? Går den både SP och MP? Vad är namnet? Edit: PR, Project Reality =) måste installera om BF2.. Redigerad 25 juli, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Japp, Project Reality. Kräver ingen expansion, bara vBF2 + patch 1.41. Du som gillar OFP/ArmA lär nog uppskatta denna mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) Japp, Project Reality. Kräver ingen expansion, bara vBF2 + patch 1.41. Du som gillar OFP/ArmA lär nog uppskatta denna mod. Tack så mycket! Var snart framme vid Helms deep och skulle utkämpa ett av midgårds historiskaste slag. Men drabbades av ett bakhåll så snart som jag var framme. Så istället för slaget om helms deep blev det slaget om helms hill. Mina trupper förbereder sig och jag har placerat ut dem i en bra formation. There they are, Rohirrims and sons of Eorl. Leave none of them alive! HOLD YE GROUND BOYS! Here comes a great lot more of the enemy! More to kill ey? None shall pass throught the pikes of Isengard alive! As I said, none shall pass throught the pikes of Isengard alive! Har fler bilder men orkar inte posta fler, slö uppkoppling. =) Redigerad 25 juli, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Blev mer PR ikväll... JSHC och Dumbom bygger upp en utpost (syns inte så bra, men de har skövlar i händerna). Här har vi precis blivit landsatta av en pilot som tyvärr inte lyckades lyfta helt rakt när han skulle upp i luften igen. Fina bilder som vanligt, och riktigt kul ikväll också Lite mer actionpackat, speciellt på Fools Road. Inväntar bilden från dumbom då jag springer i slowmotion ifrån helikoptern när den exploderar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Har fler bilder men orkar inte posta fler, slö uppkoppling. =) Vad för spel? Rome total war med nån mod eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Mina screenshots från gårdagens PR-lir med Jacker och JSHC. Helikopten vi åkte med lyckades slå över vid landning. JSHC hamnar lite på efterkälken... ...men hinner precis innan helikoptern exploderar. Jakt på en ingång till fabriken. Vi försöker leta upp en bra plats på kullarna kring tågdepån för att skjuta lite folk. Ger lite understöd till en annan grupp från kullarna kring tågdepån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Mina screenshots från gårdagens PR-lir med Jacker och JSHC. Helikopten vi åkte med lyckades slå över vid landning. JSHC hamnar lite på efterkälken... ...men hinner precis innan helikoptern exploderar. Jakt på en ingång till fabriken. Vi försöker leta upp en bra plats på kullarna kring tågdepån för att skjuta lite folk. Ger lite understöd till en annan grupp från kullarna kring tågdepån. Oh yeah, baby! Ikväll kommer förhoppningsvis Weener kunna vara med, vitch viil mejk iit ivän mår fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts