Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Jag och Joe Dirt spelade Gmod, Electric Slaught. Försök att överleva så länge som möjligt. Nartuligtvis byggde vi vårt egna slott.

BILD

Vart svårt i slutet >_<

The pink Cannon :)

BILD

Och ajg körde på en RP-server. Någon verkade ha mycket fritid och ta sig upp dit och spraya :(

BILD

Och som i verkligheten så blir vissa mobbade. Rejält!

BILD

Vi borde köra nån gång, Gmod är kul >_<

Adda mig på STEAM, jojje975

gissa ^_^

yua4y5rp2ivv.png

Det... ser lite ut som ett Ghost Recon spel. Men jag kan ju ha alldeles fel..

Ser också lite ut som Oblivion.

Redigerad av Jojje
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mjo, 50/50 high/very high

Nice, Lirar på nästan samma, Lite lägre dock, kände dock inte igen platsen... :)

Kanske är du som lirar på fattig grafik och han som lirar på bra grafik.

Vad spelar det för roll? Jag frågade om han spelade på lite lägre grafik eller om han spelade på högre för att jag tyckte post processing slog igenom starkt... Sluta va så jävla uppkäftig!! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske är du som lirar på fattig grafik och han som lirar på bra grafik.

---

Fuck ATI!!! Hatar deras drivrutiner! Plus att jag skiter i om det går 100 FPS eller 10 FPS det bryr jag mig inte om bara så att spelet är snyggt... Jag spelar Crysis på max 1024x768 i ca 7-10 fps men jag bryr mig inte om det! Har annars ett 8600 GTS kort

thumbsup_1029070_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aldrig tänkt på att jag har upgraderat datorn?? :confused:

Sedan att du ens orkar sitta och leta tillbaka efter ett sätt att tjafsa när du inte ens har något med detta att göra :confused:

Strunta i vad dom skriver bara. Du kommer bara att göra det värre för dig själv. GTASajten fungerar ungefär som skolan, vad du än säger så lyckas dom vända det emot dig. (true story)

--

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/o577pc3g3ybt.jpg

^.^

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aldrig tänkt på att jag har upgraderat datorn?? :confused:

Sedan att du ens orkar sitta och leta tillbaka efter ett sätt att tjafsa när du inte ens har något med detta att göra :confused:

Och det ändrar läget på vilket sätt då? Faktumet att du väljer ögongodis framför spelbarhet, och samtidigt skriver ett inlägg där du självsäkert påpekar att pärongpungs Crysis ser sämre ut, är tämligen underhållande.

Det var det första jag kom att tänka på när jag såg ditt inlägg, sedan tog det mig exakt 7 musklick och 8 knapptryckningar för att hitta ditt inlägg, under en minut. Du menar att jag inte får påpeka det underliga i situationen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor