JSHC Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Hahaha, så jävla härligt. Jag och mina vänner hittade också alltid på massa dumma lekar när vi spelade CS. Ett stående inslag var, när vi hostat egen server då, att leka Datten. När man var jagad och satt och skrek av rädsla och upphetsning i vent samtidigt som man hörde sina vänners nervösa fnitter, det är fina minnen det. Vi brukade croucha, samtidigt som man drar siktet i en halvcirkel och går på en linje framåt, helt klockrent att se på samtidigt som någon kör HLSS med typ MC Hammer - Can't touch this Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 (redigerad) Det är ju inte direkt det som är problemet. Stora bilder stör när man ska scrolla i tråden. Ser ut som många tog det där "Skaffa bättre uppkoppling" på blodigt allvar. Men visst, det är jävligt iriterande. Borde stiftas en regel om att poster som innehåller flera stora bilder bör ha bilderna i thumbnail-format. Har själv använt thumbnail-funktionen så flitigt jag kunnat. For the glory of Scotland! Redigerad 9 juli, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 (redigerad) SWAT 4 ikväll med Curly, Bubbli och Kobbe, gick hyfsat faktiskt http://pici.se/thumbs/t_edjNcMoEn.gif Curly: "LOLWTFIZDIS?" Bubbli: "Oh yeah, shake that bitch" Kobbe: "Datz ma girlfriend bitch!" Redigerad 9 juli, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 I brist på annat så spelade jag CS. JAG FICK ETT HS!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 I brist på annat så spelade jag CS. JAG FICK ETT HS!!!!!1 Vill du gå med i min klan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Vill du gå med i min klan? OMG JAG FICK ETT TILL HS!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 (redigerad) Kanske inte riktigt hör hemma i denna tråden, men whatever. Lite film från "zombie war" som jag talade om på förra sidan. Jag är dock inte med här. [youtube-old]I51Knfnbhp4[/youtube-old] [youtube-old]dBhvioX8S3A[/youtube-old] Redigerad 10 juli, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Hey Jacker, BF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 (redigerad) Eh, orka. Och för att det inte ska bli off-topic: Efter kvällens träning med gänget så körde vi lite "zombie war"; ena sidan är "survivors" och får bara använda sig av pistol och hagelgevär, deras mål är att överleva så länge som möjligt, kills m.m är orelevant. Andra sidan är "zombies" och får bara använda sig av kniv, deras mål är att "äta" (kniva) "the survivors", och varje survivor som blir "uppäten" blir zombie och går därmed med i det andra laget för att jaga och äta. Till slut är det bara en "survivor" kvar, och han får använda sig av all eldkraft han vill. Spelläget finns inte med i modden i sig, utan det är nåt vi kör på egen hand. Spelet är BF2- modden Project Reality. Kanske inte riktigt hör hemma i denna tråden, men whatever. Lite film från "zombie war" som jag talade om på förra sidan. Jag är dock inte med här. Hey Jacker, BF2? EDIT___________________________________________________________________________________ Jag och JoeDirt spelade Command and Counqer Tiberium Wars:Retarded! Även då vi vet att vi snart kommer att crasha vår spel så spammar vi ändå fordon http://static.pici.se/pictures/AAFPOPdxn.jpg http://static.pici.se/pictures/pIfWSGosB.jpg Och nartuligtvis, FUCK TEH LAWS OF PHYSIC! http://static.pici.se/pictures/qtSyMjnCv.jpg http://static.pici.se/pictures/TFEQkVRLk.jpg Och jag tyckte denna var lite små vacker http://static.pici.se/pictures/roMSkvUpR.jpg EDIT TILL JOE DIRT Fixxa banjäveln idag ffs! Redigerad 10 juli, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 ALLE090, DITT JÄVLA CP LÄR DIG GÖRA THUMBNAILS IDIOT? Tycker alle090 inte får posta här, pga inte thumbnails. idiotjävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 ALLE090, DITT JÄVLA CP LÄR DIG GÖRA THUMBNAILS IDIOT? Tycker alle090 inte får posta här, pga inte thumbnails. idiotjävel. Då tycker jag inte du ska få posta här då du nästan aldrig lägger upp bilder och bara klagar på alle @Alle090: Så fort du kommer in på skype!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Då tycker jag inte du ska få posta här då du nästan aldrig lägger upp bilder och bara klagar på alle Han har klagat mycket på dom som inte gör som han vill senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Det finns flera som vill att han ska posta thumbnails, Och han vägrar göra det. Nästan alla andra postar thumbnails bara. Assasins creed ;> http://img78.imageshack.us/img78/2253/namnlsxl5.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Guys. Solution. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Men för i helvete Alle090. Vad fan i hela jävla världen ska det krävas att du ska börja använda thumbnails. Förlåt att jag klagar, men du ska bara veta hur frustrerande, irriterande, äckligt det är. Ååååh. Tack Lajnux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Fast ignore-funktionen suger, eftersom det ändå står att han postat, och den frågar om ni vill se, vilket ni kommer vilja, för att se om han lärt sig använda thumbnails än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Guys. Solution. Tack, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Fast ignore-funktionen suger, eftersom det ändå står att han postat, och den frågar om ni vill se, vilket ni kommer vilja, för att se om han lärt sig använda thumbnails än. Hehe, men eftersom alla hans posts följs av "THUMBNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAILS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" så vet man ju att man inte behöver kika. Men å andra sidan, om alla använder ignore så kommer det ju bli tyst, vilket gör att man kommer bli nyfiken. Nåväl. Tycker det är lite synd om Alle som genom att totalvägra thumbnails kommer förstöra för sig själv även utanför den här tråden om väldigt många tar ignore på honom. Nåväl, han har bara sig själv att skylla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Guys. Solution. Man tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Dags för en ny lek. GISSA FORUMITENS KARAKTÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts