Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Är det Armed Assault med någon form av sverigemod?

Nja, bara ett addon. Dock så är det endast re-skinnade originalsoldater, men AK5an är ny (eller om den är stulen från en annan mod :) ). Och tyvärr är det rätt buggigt, soldaterna startar utan ammunition t.ex. Så orkar man inte arbeta sig runt buggarna är det inget att ladda ned.

Verkar dock som en svensk stridsvagn är på g :unsure: :

strv122_1024656_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Do it do it! :):lol:

Im with you :P

I'm against you :unsure:

Skaffa bättre uppkoppling.

Finns tyvärr flera än Alle som inte postar i Thumbnail.

Men jag tycker det är okay så länge man postar i vanlit format när det gäller

1 bild men skall man posta en massa bilder så skall det helt klart vara thumpnail.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I'm against you :)

Finns tyvärr flera än Alle som inte postar i Thumbnail.

Men jag tycker det är okay så länge man postar i vanlit format när det gäller

1 bild men skall man posta en massa bilder så skall det helt klart vara thumpnail.

Alltså, jag har 50mb så det är inte därför.

Håller med dig att en bild går bra utan thumbnail men många då blir det bara segt att scrolla igenom.

Iofs så måste alle090 få en chans att ändra sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, bara ett addon. Dock så är det endast re-skinnade originalsoldater, men AK5an är ny (eller om den är stulen från en annan mod :) ). Och tyvärr är det rätt buggigt, soldaterna startar utan ammunition t.ex. Så orkar man inte arbeta sig runt buggarna är det inget att ladda ned.

Verkar dock som en svensk stridsvagn är på g :unsure: :

Spelar du något annat än ARMA och OFP? :lol:

Det är ju inte direkt det som är problemet.

Stora bilder stör när man ska scrolla i tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, fyfan. Spelar inte så mycket ArmA, tar mest bilder för att lägga upp här. Vad jag spelar nuförtiden är Project Reality (gruppledare i PRT), MGS4 och GTA IV.

Jag och dumbom vill spela PR med dig igen :) Men du är aldrig inne på MSN, myskojeffel, du kan ju inte bara försvinna sådär!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Använd miranda? ;>

Eh, orka.

Och för att det inte ska bli off-topic:

Efter kvällens träning med gänget så körde vi lite "zombie war"; ena sidan är "survivors" och får bara använda sig av pistol och hagelgevär, deras mål är att överleva så länge som möjligt, kills m.m är orelevant. Andra sidan är "zombies" och får bara använda sig av kniv, deras mål är att "äta" (kniva) "the survivors", och varje survivor som blir "uppäten" blir zombie och går därmed med i det andra laget för att jaga och äta. Till slut är det bara en "survivor" kvar, och han får använda sig av all eldkraft han vill.

Spelläget finns inte med i modden i sig, utan det är nåt vi kör på egen hand. :)

(Klicka för större bilder)

kutp94f5tz1s.jpg

gyi2kd9bisg8.jpg

Spelet är BF2- modden Project Reality.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter kvällens träning med gänget så körde vi lite "zombie war

Hahaha, så jävla härligt. Jag och mina vänner hittade också alltid på massa dumma lekar när vi spelade CS. Ett stående inslag var, när vi hostat egen server då, att leka Datten. När man var jagad och satt och skrek av rädsla och upphetsning i vent samtidigt som man hörde sina vänners nervösa fnitter, det är fina minnen det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, så jävla härligt. Jag och mina vänner hittade också alltid på massa dumma lekar när vi spelade CS. Ett stående inslag var, när vi hostat egen server då, att leka Datten. När man var jagad och satt och skrek av rädsla och upphetsning i vent samtidigt som man hörde sina vänners nervösa fnitter, det är fina minnen det. :unsure:

Haha, det var samma sak här. En gång när vi var "survivors" så hoppade två zombies ned från en balkong, där de gömt sig, och landade asnära oss och började jaga efter oss. En härlig blandning mellan panikartade skrik och svordomar gick igenom TS- kanalen samtidigt som vi sprang för allt vi var värda. Priceless! :lol:

Ska fan föreslå datten eller nåt liknande nästa gång vi lirar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter kvällens träning med gänget så körde vi lite "zombie war"; ena sidan är "survivors" och får bara använda sig av pistol och hagelgevär, deras mål är att överleva så länge som möjligt, kills m.m är orelevant. Andra sidan är "zombies" och får bara använda sig av kniv, deras mål är att "äta" (kniva) "the survivors", och varje survivor som blir "uppäten" blir zombie och går därmed med i det andra laget för att jaga och äta. Till slut är det bara en "survivor" kvar, och han får använda sig av all eldkraft han vill.

Heh. Genialt påhitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor