Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

(Klicka på bilderna för att se dem i större version)

En "terrorist" (läs: regimkritiker) grips efter att ha målat en karikatyr av premiärministern.

39ytvcb1role.jpg

Parad i huvudstaden Bagango till minnet av revolutionen.

jsfv5ac9vpay.jpg

Finlands konservative president Matthi Umbertokken möter Nordsahranis premiärminister, och ledare för kommunistpartiet, Duderino Torréz för att förhandla. Torréz båda söner kan ses i bakgrunden.

nfgvpswty1q7.jpg

"Vi kommer kunna utföra godtagbara förhandlingar, det gäller att hålla det på en realistisk nivå" säger Umbertokken till pressen efteråt.

pyy5k59ykdcp.jpg

"Sahrani Liberation Army" (SLA) övar på Nordsahrani. Här ses en gruppledare instruera en grenadijär, med en BMP-2 i bakgrunden.

sr15tqba2iyk.jpg

( :naughty: )

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(Klicka på bilderna för att se dem i större version)

En "terrorist" (läs: regimkritiker) grips efter att ha målat en karikatyr av premiärministern.

Parad i huvudstaden Bagango till minnet av revolutionen.

Finlands konservative president Matthi Umbertokken möter Nordsahranis premiärminister, och ledare för kommunistpartiet, Duderino Torréz för att förhandla. Torréz båda söner kan ses i bakgrunden.

"Vi kommer kunna utföra godtagbara förhandlingar, det gäller att hålla det på en realistisk nivå" säger Umbertokken till pressen efteråt.

"Sahrani Liberation Army" (SLA) övar på Nordsahrani. Här ses en gruppledare instruera en grenadijär, med en BMP-2 i bakgrunden.

( :naughty: )

Är det bara jag som får upp "Sidan kan inte visas" på alla beffo bilder?? :mf_doof: FRUKTANSVÄRT irriterande!! :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Åh. :naughty:

Utseendemässigt är dock den där Umbertokken väldigt olik mig - men okej då... :mf_doof:

Btw. Nu blev jag sugen på ARMA!

Haha, jag vet ju inte hur du ser ut plus att jag inte har hur många spelarmodeller som helst att välja på. :w000t:

Mer bilder:

(Precis som förut klickar ni på dem för att se dem i större storlek, blablabla)

Dagen efter mötet Duderino Torréz åkte Matthi Umbertokken vidare ned till Sydsahrani för att träffa kung Joséf Jackerdé den fjärde.

Jackerdé visade Umbertokken Sydsahranis fina natur med en flygtur. Här går helikoptern längst kustlinjen.

Fotboll på kvällskvisten i Sydsahrani...

Sydsahranis kungliga pansar från "Royal Army Corps of Sahrani" (RACS) på övning.

Och, till sist: jag försökte återskapa ett foto som kommit på första plats i nån brittisk "årets foto"- tävling. Dock svårt att återskapa exakt, men jag gjorde mitt bästa. Jag använde mig av amerikanska armén istället för den brittiska (som är på orginalfotot) eftersom jag inte orkade leta på brittiska soldater till ArmA. :)

Orginal:

Min återskapelse i ArmA:

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Vad är det för mod du har? Eller är det nåt du har skapat själv med den där funktionen som finns till spelet

Jag använder ett kommando som gör att man går in i kameraläge för att ta bilder. Sedan använder jag flera olika moddar/addons. Huvudsakligen SLX som ändrar lite allt möjligt, och vid sidan av lite addons i form av soldater, fordon, flyg, animationer o.s.v. Det mesta går att hitta på det officiella ArmA- forumet, http://www.armaholic.com/ och http://www.armedassault.info/ är också att rekommendera.

Här är en guide till hur man tar bra screenshots i ArmA, den beskriver också hur man aktiverar kamerafunktionen:

Combat Photography Tutorials

:naughty:

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol i must survive ;D

YES YES YES!!! TAKE HER TAKE HER DO WHAT YOU EVER WANT WITH HERE TAKE HER!!!! :lol:

Vet att min engelska suger om ni undrar :lol:

Redigerad av Tikki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drog en fylla med Fellowship of the ring, eller kanske blir mer som Fellowship of the amulette of kings.

Aragorn bugar för mig :P

Min härliga level 38 alv :lol:

Självklart slutade dem burnouta mot väggen när jag började peka :(

Baurus visar Legolas och mig vägen till ett Mythic Dawn möte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor