Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Ja, ingen idé att börja gissa vilket spel det är. De flest vet nog. Har dock börjat spela det nu igen och det är helt jävla gudomligt. Mitt hjärta går dubbelt så fort och jag sitter så stel som man kan bli och smyger sakta in på fienden. Helt sjukt bra spel. Älskar verkligen spänningen som varje gång byggs upp.

Ruttet skit-spel imo, fast jag gav det iofs aldrig en ärlig chans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Ruttet skit-spel imo, fast jag gav det iofs aldrig en ärlig chans.

Prova SSF- modden, ökar spelbarheten med några hundra procent. Inte för att jag hatade spelet innan jag började köra med den, men nu är det för min del otänkbart att köra utan. Mycket bättre AI, vapen som faktiskt är pricksäkra, m.m.

Gjorde denna film med SSF:

[youtube-old]bSDcIX8Zzug[/youtube-old]

(Ja, ja, introt är lite överpretentiöst ^_^ )

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, var ett tag sedan men jag tror att det var en +2... Utseendet var i allfall likadant :doh::P

Utseendet ändras inte när man uppgraderar. :)

Men om du menar att din också lös så var den minst +3 i alla fall.

Eftersom du spelar FlyFF; vad kostar Snowboarderset nuförtiden?

Vilken cluster menar du då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cluster?

Vad är det?

Jag undrade bara vad ett snowboarderset (full, female) kostade på servern du spelar på. :doh:

Du skrev ju bara "Nu för tiden.", och jag vet ju bara vad det går för på min cluster. Det är ju kanske inte alls i närheten av vad det kostar hos dig.

Men suit går inte för mindre än 200 mille i alla fall. Mer eller mindre beroende på om det är (M) eller (F). Ett helt set vet jag inte, men det skulle inte förvåna mig om det var 250+.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor