GiZmo Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Ända som modden kräver är att man har OBSE (oblivion script extender). Så ja måste ha OBSE((oblivion script extender) För att kunna köra denna mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 (redigerad) Så ja måste ha OBSE((oblivion script extender) För att kunna köra denna mod? Jepp, men är inget större problem att skaffa. Bara att installera den till Oblivion foldern, så OBSE's exe-filen är bland Oblivions .exe-fil så startar man spelet med OBSE's .exe-fil GiZ: LAL Postar även några länkar: Deadly Reflex OBSE Redigerad 25 juni, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 (redigerad) GiZ: LAL he makes me cry Redigerad 25 juni, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 (redigerad) Snake need a hug http://img88.imageshack.us/img88/2025/southamerica5fp4.jpg Redigerad 25 juni, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 http://pici.se/thumbs/t_iJPiPPKlu.gif Så det är så han försvinner hela tiden. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Det här var en gång en Orc, numera känd som en Half-Orc eller en Split-To-Half-Orc. Men iaf, han var uppkäftig och gick mig på nerverna.. Fick en saftig bötes lapp på 220 guldmynt efteråt, haha Och sen min älskade drake Har aldrig lagt ned så mycket tid på Oblivion som jag gör numera, 12 timmar på 3-4 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 En sak om den där moden är det bara stå och kötta med sitt svärd asså stå och slå så flyger det bitar från kroppen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Det här var en gång en Orc, numera känd som en Half-Orc eller en Split-To-Half-Orc. Men iaf, han var uppkäftig och gick mig på nerverna.. Fick en saftig bötes lapp på 220 guldmynt efteråt, haha Och sen min älskade drake Har aldrig lagt ned så mycket tid på Oblivion som jag gör numera, 12 timmar på 3-4 dagar Du som verkar ha fått det att fungera. Vad gjorde du? Installerade du med .omod eller gjorde du det manuellt? Jag har testat båda två men han vägrar komma fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 En sak om den där moden är det bara stå och kötta med sitt svärd asså stå och slå så flyger det bitar från kroppen eller? du kan ju ta och testa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 (redigerad) Du som verkar ha fått det att fungera. Vad gjorde du? Installerade du med .omod eller gjorde du det manuellt? Jag har testat båda två men han vägrar komma fram. Menar du draken så använde jag modinstaller. Och Deadly Reflex, så använde jag också modinstaller, inte till installering utan till att fixa startuppordningsföljden som orsakade att jag inte kunde ta del av modden heller. men såhär ska ordningsföljden se ut: alla .esm högst uppe framförallt Oblivion.esm, HorseCombatMaster.esm skall vara sist av alla .esm-filer. Sen ska Deadly reflex - Combat Moves.esp vara allra längst nere och mounted spellcasting näst längst nere Får du det inte att fungera prövar du att ladda ner alla 4.0 versionerna (4.0, 4.1, 4.2, 4.3) och Installera dem i följd över varandra. Så blev jag tvungen att också göra, och det funkade! En sak om den där moden är det bara stå och kötta med sitt svärd asså stå och slå så flyger det bitar från kroppen eller? Det är mer som Fatalities, om du någon gång har spelat mortal combat fighting spelen När fienden har omkring 10% av livet kvar, så håller jag in Block knappen och trycker och håller ned attack knappen. Sen går spelet in i bullet time och man ser när huvudet flyger eller överkroppen Redigerad 26 juni, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Metal Gear Solid? Brukade spela demot jätte mycket när jag var mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Metal Gear Solid? Brukade spela demot jätte mycket när jag var mindre. Japp Ett spel som ligger nära hjärtat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Haha Vad gjorde du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) Haha Vad gjorde du?? Ägde dom för hårt Inget fuskande eller bugg utnyttjande.. vad jag vet iaf kändes som min bästa runda någonsin, och så ska dom komma o banna.. *sur* Redigerad 27 juni, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) Ägde dom för hårt Inget fuskande eller bugg utnyttjande.. vad jag vet iaf kändes som min bästa runda någonsin, och så ska dom komma o banna.. *sur* .... ........ Lust att ta en match ?? Redigerad 27 juni, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Ja, ingen idé att börja gissa vilket spel det är. De flest vet nog. Har dock börjat spela det nu igen och det är helt jävla gudomligt. Mitt hjärta går dubbelt så fort och jag sitter så stel som man kan bli och smyger sakta in på fienden. Helt sjukt bra spel. Älskar verkligen spänningen som varje gång byggs upp. http://pici.se/thumbs/t_RgZJbiFmR.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Ja, ingen idé att börja gissa vilket spel det är. De flest vet nog. Har dock börjat spela det nu igen och det är helt jävla gudomligt. Mitt hjärta går dubbelt så fort och jag sitter så stel som man kan bli och smyger sakta in på fienden. Helt sjukt bra spel. Älskar verkligen spänningen som varje gång byggs upp. Om det där är SWAT 4 så kan jag inte annat än hålla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) Ja, ingen idé att börja gissa vilket spel det är. De flest vet nog. Har dock börjat spela det nu igen och det är helt jävla gudomligt. Mitt hjärta går dubbelt så fort och jag sitter så stel som man kan bli och smyger sakta in på fienden. Helt sjukt bra spel. Älskar verkligen spänningen som varje gång byggs upp. Vi borde dra igång co-ops på GTASajten igen Redigerad 27 juni, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts