Illousion Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Thumbnail på allmän begäran! Solen går ner bakom berget.. http://pici.se/thumbs/t_UVeLeTmHB.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Thumbnail på allmän begäran! Solen går ner bakom berget.. http://pici.se/thumbs/t_UVeLeTmHB.gif Säxigt Men kör du SA->Vice City eller Vice City -> Sa?? Modd?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Och när fan sa jag något om thumbnails? Det jag menade var att du är inte den första som dragit upp regeln om att man måste posta en bild med varje post, men alla (förutom du) verkar förstå att det i längden inte skulle hålla. Jag drog upp den regeln för att Lajnux och mr.tobbe inte skulle klaga över hans bilder (dock jag tycker också det är irriterande men inte så att jag blir förbannad) Regel som Regel, men som folk brukar säga, Regler är till för att brytas... Så kan dom sluta tjafsa om dom dumma thumbnailsen, han har det om han vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Säxigt Men kör du SA->Vice City eller Vice City -> Sa?? Modd?? Första alternativet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Jag drog upp den regeln för att Lajnux och mr.tobbe inte skulle klaga över hans bilder (dock jag tycker också det är irriterande men inte så att jag blir förbannad) Regel som Regel, men som folk brukar säga, Regler är till för att brytas... Så kan dom sluta tjafsa om dom dumma thumbnailsen, han har det om han vill! Regler är till för att hålla ordning, inte för att brytas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR.Saarela Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Garry's Mod 10, Mod tilll Half-Life 2(Ep1 och Ep2) Man vet att det är kärlek när ett spel från 97 innehåller spegleavbildningar i vattnet, Starfox64 Lirade lite H3 The true love Flight Simulator X. vart får man tag påt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 vart får man tag påt? Köper det Eller busken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Min första bil. En Honda CR-X. Lite krockad men... http://pici.se/thumbs/t_XQqPVWwKw.gif Fix'd. http://pici.se/thumbs/t_hWUmPJgep.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Min första bil. En Honda CR-X. Lite krockad men... Fix'd. 1:an eller 2:an?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 1:an eller 2:an?? 1an såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Inget screenshot men.. Ahh minnen [youtube-old]SxwYiR6h28g[/youtube-old] Och så lägger jag upp en bild också http://pici.se/thumbs/t_RDhtryPiW.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Inget screenshot men.. Ahh minnen Och så lägger jag upp en bild också Ahh Driver, många timmar man lagt ner på garage körning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Deadguard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Deadguard En mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 En mod? Ja, Deadly Reflex nånting om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 (redigerad) Ja, Deadly Reflex nånting om jag inte minns fel. Jepp. Deadly Reflex 4.03 is the name. Med modden så kan man: - Krossa skallen. - Hugga av huvudet. - Hugga av på mitten. - Hugga av händerna, om jag inte mindes fel. - Och fler saker. - Slåss från hästryggar. (Eller annan mount). - Använda shieldbash (Slå till med skölden). - Dodge (hoppa undan från fiendens attack). - Göra volter. Och en nämnvärd sak är att också skillade fienderna använder sig av vissa av dessa saker. Redigerad 24 juni, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Ja, Deadly Reflex nånting om jag inte minns fel. Jepp. Deadly Reflex 4.03 is the name. Med modden så kan man: - Krossa skallen. - Hugga av huvudet. - Hugga av på mitten. - Hugga av händerna, om jag inte mindes fel. - Och fler saker. - Slåss från hästryggar. (Eller annan mount). - Använda shieldbash (Slå till med skölden). - Dodge (hoppa undan från fiendens attack). - Göra volter. Och en nämnvärd sak är att också skillade fienderna använder sig av vissa av dessa saker. Funkade inte med Oldblivion. Ny dator, pl0x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Jepp. Deadly Reflex 4.03 is the name. Med modden så kan man: - Krossa skallen. - Hugga av huvudet. - Hugga av på mitten. - Hugga av händerna, om jag inte mindes fel. - Och fler saker. - Slåss från hästryggar. (Eller annan mount). - Använda shieldbash (Slå till med skölden). - Dodge (hoppa undan från fiendens attack). - Göra volter. Och en nämnvärd sak är att också skillade fienderna använder sig av vissa av dessa saker. Är den moden krävande för datorn eller är det som en vanlig mod typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 (redigerad) Är den moden krävande för datorn eller är det som en vanlig mod typ? Den kräver förstås att man klarar av att köra Oblivion Det handlar om ganska många skripter, så lite lagg orsakar det. Men den är nog värt det. Med senaste versionen 4.03 så är också spelet mycket stabilare än i -3.00+ versionerna. Ända som modden kräver är att man har OBSE (oblivion script extender). Är också kompatibelt med de flesta moddar som lägger tilll saker utan att ändra spelet. Rustningar, svärd, medhjälpare och sånna saker. Men är inte säker om den fungerar till t.ex. OOO, som ändrar gameplayet. Redigerad 25 juni, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Så ja måste ha OBSE((oblivion script extender) För att kunna köra denna mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts