Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

"Since then, the game has gone through eleven versions, each with new features. The game is currently on version 11 (Garry's Mod 2007)."

Var står det? :naughty:

länka?

Garrys Mod 11 finns visst. :unsure:

Det är den versionen som är uppgraderad med Source2007-motorn...

Det var jävligt mycket snack om namnbyte, men jag såg aldrig något officiellt :doh:

Om så nu är fallet, så tycker jag de många moddare som än skriver i sina moddar "For Gmod 10"

För att inte gå offtopic...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allvarligt talat, var tror du? Det känns som att du väldigt ofta gissar med utdaterad fakta eller rent av i okunskap.

??

Kommer aldrig ihåg att jag skämtade i detta samanhang :doh:

Och varför tror du jag frågar, kanske för att jag inte vet.

Men hur kan du gå från att försöka rätta mig (utan källhänvisning) och sedan börjar att försöka kränka mig?

Och även nu så vill jag ha bevis :naughty:

Once again, OnTopic!

Man måste digga mitt "Rosa band" runt benet! :unsure:

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

??

Kommer aldrig ihåg att jag skämtade i detta samanhang :doh:

Där var det ingen klocka som ringde, nej.

Men hur kan du gå från att frösöka rätta mig (utan källhänvisning) och sedan börjar att försöka kränka mig?

För att jag inte gillar dig.

Och även nu så vill jag ha bevis :naughty:

Jeeez.

http://www.google.se/search?q=%22Since+the...lient=firefox-a

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är ju totallt blåst i huvudet, Det där är inget offciellt utalande. Det har spekulerats omkring detta, Men som sagt inget offciellt.

"Garry said this new update is technically the 11th version(For god's sake you fucking idiots, if it's 1.1, THEN GARRY WOULD HAVE SAID 1.1. GET IT THROUGH YOUR SKULLS) since everything has changed, even gm_construct has changed.

And when he said there wasn't going to be a Garry's Mod 11, he meant that THERE WILL BE NO RESELLING OF GARRY'S MOD'S NEXT VERSION. HE SAID THAT HE'LL ONLY UPDATE THE GAME."

OT: Visste du att Firefox 3 har inbyggd stavningskontroll?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Garry said this new update is technically the 11th version(For god's sake you fucking idiots, if it's 1.1, THEN GARRY WOULD HAVE SAID 1.1. GET IT THROUGH YOUR SKULLS) since everything has changed, even gm_construct has changed.

And when he said there wasn't going to be a Garry's Mod 11, he meant that THERE WILL BE NO RESELLING OF GARRY'S MOD'S NEXT VERSION. HE SAID THAT HE'LL ONLY UPDATE THE GAME."

Är det gratis för alla som har Garrys mod (10)? :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är fan grymt på Metal Gear Solid 4, om du har hittat kameran kan du spara dina bilder och sedan 'överföra' dem till ditt fotoalbum i PS3'ans huvudmeny så här får ni lite bilder (lite dåligt är det bara att MGS4 loggan hamnar i högra hörnet på varje bild efter man för över den till PS3'ans fotoalbum)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänker du ens länka? eller vill du jag ska googla det också? :doh:

Av att döma på uttalandet så ser det ut som ett forum inlägg, alltså inget officiellt

Men gnäll, Jag Kör IE7Pro, jäkla nötkreatur. Alla använder inte FF.:naughty:

Är det gratis för alla som har Garrys mod (10)? :unsure:

Jepp, den patchen räknas som en vanlig patch. :cry:

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att inte kunna forma meningar är ett känt problem. So stop picking at each others!

Själv har jag också det problemet, har aldrig läst äkta hederlig rikssvenska som modersmål.

Och ett till problem som jag bara inte kan tåla är medlemmar som totalt kränker andra medlemmar

för deras oliktänkande, misstag och okunskap. Som t.ex. en herr mr_tobbe gör.

Tack.

----

Aah, fina minnen av det här spelet. :doh: Fable: TLC

Kan innehålla någon spoiler. Btw, spelet är en av de finaste spelupplevelserna jag haft.

Har nyss sluppit ut ur guilden och är redan ute på lite äventyr.

Efter en lång strid med några hober fick jag en fin trollkarlsklädsnad. ^^

Ute på lite seriösare varulvsslakt, har också skaffat bästa stridsutrustningen.

Här har jag nyss gått i land på lite avlägsnare, skäggskötseln var lite sämre under resan..

Har också blivit gammal.

Dräper ett monster med det nyligen funna svärdet.. Skägget blev också fixat.

Lite senare.. Tänker inte visa fortsättningen ända till slutet..

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jisses, att säga att man använder IE och sedan i samma mening kalla någon annan för nötkreatur blir verkligen inte slagkraftigt.

Lite som att "Pissa när det blåser." :doh:

Att skryta med att man använder FF är ungefär som att försöka stoppa in sin egen kuk i anus.

Hur mkt du än försöker så går det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jisses, att säga att man använder IE och sedan i samma mening kalla någon annan för nötkreatur blir verkligen inte slagkraftigt.

Lite som att "Pissa när det blåser." :doh:

Att skryta med att man använder FF är ungefär som att försöka stoppa in sin egen kuk i anus.

Hur mkt du än försöker så går det inte.

Tack..

Fat ass girl :unsure: Måste ominstallera Alyx sen, vill inte ha henne fel texturerad.

Tankade en ny bana till min sever, det spawnas hela tiden NPC och man ska hålla sig levande. Lämnade den på i ca 2 timmar. Servern var smockfull med NPC och jag låg på 100 ping på MIN server (ligger vanligtsvis på 10 ping). :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor