SilentViper Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Spel Test Drive Unlimited det Bigbear postade bild på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 (redigerad) Jag ska kaaaaaanske, möjligtvis varna grafikkåta personer som spelar Crysis.... http://static.pici.se/pictures/hugUwQkqJ.jpg http://static.pici.se/pictures/MiRNoMtjF.jpg http://static.pici.se/pictures/nMZRuhraf.jpg Redigerad 8 juni, 2008 av gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 MOH serien, minns när jag spelade det hos en kompis, jäkligt kul var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 MOH, ahhh fan va vi lirade Normandie banan, Jag och en annan polare hemma hos en annan polare! (Ya dig?) GTA United med ENBSeries Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 MOH, ahhh fan va vi lirade Normandie banan, Jag och en annan polare hemma hos en annan polare! (Ya dig?) GTA United med ENBSeries Är det meningen att det ska bli fulare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 MOH, ahhh fan va vi lirade Normandie banan, Jag och en annan polare hemma hos en annan polare! (Ya dig?) GTA United med ENBSeries Har dom fixat refelactionerna nu? Så att fordon och vatten refecterar det framför dom och inte från ens egna kamera vinkel? Annars synd att skuggorna tar så mcyket prestanda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 MOH, ahhh fan va vi lirade Normandie banan, Jag och en annan polare hemma hos en annan polare! (Ya dig?) GTA United med ENBSeries Det där var misslyckat (No Offence, Menade inte såklart din bild utan vattnet )! Det syns ju inte att vattnet är där ser ut som ett täcke av speglar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Gjorde en flygning mellan Östersund och Umeå. Håller kontakt med tornet och ber om starttillstånd. Stiger mot bättre höjder! The piloter. Sen var jag busig och öppnade dörren mitt i luften. Hoppas ingen sögs ut. Har slagit av autopiloten och påbörjar inflygningen mot Umeå. Svänger lite. Börjar be om tillstånd att landa. Att fälla ut landningsstället kan vara en fördel för en lyckad landning. Lite väl skarp sväng, men what the hell. Sista justeringen i luften och... ...touchdown! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Gjorde en flygning mellan Östersund och Umeå. Håller kontakt med tornet och ber om starttillstånd. Stiger mot bättre höjder! The piloter. Sen var jag busig och öppnade dörren mitt i luften. Hoppas ingen sögs ut. Har slagit av autopiloten och påbörjar inflygningen mot Umeå. Svänger lite. Börjar be om tillstånd att landa. Att fälla ut landningsstället kan vara en fördel för en lyckad landning. Lite väl skarp sväng, men what the hell. Sista justeringen i luften och... ...touchdown! Damn, du borde också lära dig att använda länkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Sen var jag busig och öppnade dörren mitt i luften. Hoppas ingen sögs ut. Jag dog nästan av skratt när jag läste det. Den ledsen smileyn gjorde att det bara blev för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Damn, du borde också lära dig att använda länkar. Så farligt var det väl inte? Men visst, kör med länkar nästa gång. Jag dog nästan av skratt när jag läste det. Den ledsen smileyn gjorde att det bara blev för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ashyen Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Gjorde en flygning mellan Östersund och Umeå. Vad är det för spel? ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Vad är det för spel? ;o Flight Simulator X. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Flight Simulator X. Alle090 och jag spelar det väldigt mycket MP... Vill du vara med någon gång? (Vi snackar via mic på Skype, har möjligheter till annat men skype är bäst tycker vi ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Alle090 och jag spelar det väldigt mycket MP... Vill du vara med någon gång? (Vi snackar via mic på Skype, har möjligheter till annat men skype är bäst tycker vi ) Visst kan jag vara med, har dock ingen mick. Eller, jag har. Men den är cp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 (redigerad) Alle090 och jag spelar det väldigt mycket MP... Vill du vara med någon gång? (Vi snackar via mic på Skype, har möjligheter till annat men skype är bäst tycker vi ) Du menar jag flyger du krashar Om vi sitter i olika flygplan Exempel: http://static.pici.se/pictures/xlrKPlXae.jpg EDIT: Sorry Joe, tyckte den passade så bra Visst kan jag vara med, har dock ingen mick. Eller, jag har. Men den är cp. Jo, det vore kul med en till (som kan flyga), Du får skaffa en ny mic. Thats an oder! Redigerad 8 juni, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Jo, det vore kul med en till (som kan flyga), Du får skaffa en ny mic. Thats an oder! Brukar dock inte flyga så seriöst så jag ställer in vikt, bränsle och sådana saker. Flyger lite ibland bara för att det är skoj. Men adda mig på msn så kan vi snacka ihop oss. alexander.estmo@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Brukar dock inte flyga så seriöst så jag ställer in vikt, bränsle och sådana saker. Flyger lite ibland bara för att det är skoj. Men adda mig på msn så kan vi snacka ihop oss. alexander.estmo@hotmail.com Det gör inte vi heller, vi för skojs skull. Finns dom stunder vi försöker att öva på landningar eller Auto-pilot. Men ingen av oss är så petiga *Addar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Det gör inte vi heller, vi för skojs skull. Finns dom stunder vi försöker att öva på landningar eller Auto-pilot. Men ingen av oss är så petiga *Addar* Nu tycker jag du börjar bli lite väl taskig Visst jag har gjort dom mest omöjliga sakerna men sedan har jag faktiskt gjort några bra landningar !!!!!11 @RavenE: Jag addar dig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Jag förstod mig aldrig på flight simulator typ krashade på tutorialen femtioåtti gånger sen blev de tråååk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts