Lajnux Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Snälla allihop! Kan ni vara så snälla och fixa thumbnails på alla era bilder istället för att köra dom fullscreen eller vad det kan kallas. Det är en plåga att se varje bild laddas upp så himla länge och när ni sedan masspostar tio stycken i en post så blir jag nästan smått arg. Thumbnails är såååå mycket bättre, snälla! Tycker likadant. Det borde nästan så man har lust att fråga någon admin om ett regelförslag om detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 (redigerad) Snälla allihop! Kan ni vara så snälla och fixa thumbnails på alla era bilder istället för att köra dom fullscreen eller vad det kan kallas. Det är en plåga att se varje bild laddas upp så himla länge och när ni sedan masspostar tio stycken i en post så blir jag nästan smått arg. Thumbnails är såååå mycket bättre, snälla! w0rd! Tycker likadant. Det borde nästan så man har lust att fråga någon admin om ett regelförslag om detta. w0rd! På det också Redigerad 3 juni, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 w0rd! w0rd! På det också W0rd på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 (redigerad) W0rd på dig! Alltså, w0rd! Redigerad 3 juni, 2008 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Alltså, GRID är äckligt snyggt (det där screenshotet blev dock rätt kasst på grund av för mycket motionblur) och svinkul men hur FAN anställer man nya förare till sitt stall? Jag får ju spö på alla event eftersom andra stall alltid har 2 förare per race. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Alltså, GRID är äckligt snyggt (det där screenshotet blev dock rätt kasst på grund av för mycket motionblur) och svinkul men hur FAN anställer man nya förare till sitt stall? Jag får ju spö på alla event eftersom andra stall alltid har 2 förare per race. Efter att du har klarat en del av en världsdel så kan du anställa en till förare till ditt stall. Säg till igen om du inte fattar så får jag försöka förklara bättre. Lite sliten just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Alltså, GRID är äckligt snyggt (det där screenshotet blev dock rätt kasst på grund av för mycket motionblur) och svinkul men hur FAN anställer man nya förare till sitt stall? Jag får ju spö på alla event eftersom andra stall alltid har 2 förare per race. Ser riktigt nice ut, får bara fråga, har du fotat den mot en tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Ser riktigt nice ut, får bara fråga, har du fotat den mot en tv? Nej, men eftersom jag körde full fart när jag tog bilden så är det motionblur-effekt vilket gör att allt ser suddigt ut. Det ser snyggt ut ingame men det gör det mycket svårare att ta screenshots eftersom man i stort sett måste stå stilla för att det inte ska märkas. Såhär ska det se ut egentligen (Eller, motståndarbilarna rör ju sig så dom ser också lite suddiga ut): Lajnux: Man tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 har du fotat den mot en tv? En ledtråd annars... 1680x1050. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Usch motion blurren i GRID är hemsk imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Kekekeke, Hade upp emot 10 st i slutet http://static.pici.se/pictures/KPhtFjSOt.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Kekekeke, Hade upp emot 10 st i slutet Tio stycken vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Sry 4 OT, men var kan man tanka GRID demo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Sry 4 OT, men var kan man tanka GRID demo? http://www.fz.se/filer/?id=5957 Bara att klicka på den stora röda symbolen till höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Rock Band mod till Frets on fire, ganska mycket mer krävande än orginalversionen finns att tanka här: http://www.keyboardsonfire.net/forum/viewtopic.php?id=2416 Hur tar du bilder i FoF? När jag trycker på Print screen blir det bara på skrivbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Tio stycken vad? 10 st av dom största pansarvagnarna, eller som dom heter Grunter! ____________________________________________________ Me off-topic is a no no http://static.pici.se/pictures/StQFCzcOh.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/2e5b1659848857bbacf92b049a83d7e85cb8e7b0.png Gick inte så dåligt som jag trodde ändå. Har inte kört på kanske 2 månader. Nya kartorna är riktigt bra. Förutom killhouse som till och med är värre än shipment. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Kekekeke, Hade upp emot 10 st i slutet de ser kul ut vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Gick inte så dåligt som jag trodde ändå. Har inte kört på kanske 2 månader. Nya kartorna är riktigt bra. Förutom killhouse som till och med är värre än shipment. Har kört Creek och cinatown och Broadcast, Chinatown SÖG! Creek var cool och Broadcast är min nya favoritbana de ser kul ut vilket spel? Command & Conquer 3 Tiberium Wars : Retarded mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Har kört Creek och cinatown och Broadcast, Chinatown SÖG! Creek var cool och Broadcast är min nya favoritbana Chinatown var ju bäst! Broadcast är också skitball. Creek gick jag vilse på men sen var den också skitball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts