Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Snälla allihop! Kan ni vara så snälla och fixa thumbnails på alla era bilder istället för att köra dom fullscreen eller vad det kan kallas. Det är en plåga att se varje bild laddas upp så himla länge och när ni sedan masspostar tio stycken i en post så blir jag nästan smått arg. Thumbnails är såååå mycket bättre, snälla!

Tycker likadant. Det borde nästan så man har lust att fråga någon admin om ett regelförslag om detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla allihop! Kan ni vara så snälla och fixa thumbnails på alla era bilder istället för att köra dom fullscreen eller vad det kan kallas. Det är en plåga att se varje bild laddas upp så himla länge och när ni sedan masspostar tio stycken i en post så blir jag nästan smått arg. Thumbnails är såååå mycket bättre, snälla!

w0rd!

Tycker likadant. Det borde nästan så man har lust att fråga någon admin om ett regelförslag om detta.

w0rd! På det också

Redigerad av Tikki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, GRID är äckligt snyggt (det där screenshotet blev dock rätt kasst på grund av för mycket motionblur) och svinkul men hur FAN anställer man nya förare till sitt stall? Jag får ju spö på alla event eftersom andra stall alltid har 2 förare per race.

Efter att du har klarat en del av en världsdel så kan du anställa en till förare till ditt stall. Säg till igen om du inte fattar så får jag försöka förklara bättre. Lite sliten just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, GRID är äckligt snyggt (det där screenshotet blev dock rätt kasst på grund av för mycket motionblur) och svinkul men hur FAN anställer man nya förare till sitt stall? Jag får ju spö på alla event eftersom andra stall alltid har 2 förare per race.

Ser riktigt nice ut, får bara fråga, har du fotat den mot en tv? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser riktigt nice ut, får bara fråga, har du fotat den mot en tv? :D

Nej, men eftersom jag körde full fart när jag tog bilden så är det motionblur-effekt vilket gör att allt ser suddigt ut. Det ser snyggt ut ingame men det gör det mycket svårare att ta screenshots eftersom man i stort sett måste stå stilla för att det inte ska märkas.

Såhär ska det se ut egentligen (Eller, motståndarbilarna rör ju sig så dom ser också lite suddiga ut):

370qfsstb2fq.png

Lajnux: Man tackar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gick inte så dåligt som jag trodde ändå. :) Har inte kört på kanske 2 månader.

Nya kartorna är riktigt bra. Förutom killhouse som till och med är värre än shipment. :lol:

Har kört Creek och cinatown och Broadcast, Chinatown SÖG! Creek var cool och Broadcast är min nya favoritbana :lol:

de ser kul ut

vilket spel? :(

Command & Conquer 3 Tiberium Wars : Retarded mod :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor