Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Tog över HDTV IGEN! :shifty:

Ååååhhh, Minnen då man fick styra dom enheterna :wub:

Hehe, jämnt uppdelat :D

Nu gör du sådär igen. Länka dina bilder om dom är fler än 1. Jag och förmodligen 95% av alla andra som besöker denna delen av forumet skulle uppskatta det. För oss som inte sitter på världens mest stabila lina så tar det förbannad lång tid att få fram bilderna. Och sen när dom är i en storlek som är större än Kongo så blir det bara jobbigt att skrolla förbi. Inget illa menat alltså, men gör det för oss alla andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu gör du sådär igen. Länka dina bilder om dom är fler än 1. Jag och förmodligen 95% av alla andra som besöker denna delen av forumet skulle uppskatta det. För oss som inte sitter på världens mest stabila lina så tar det förbannad lång tid att få fram bilderna. Och sen när dom är i en storlek som är större än Kongo så blir det bara jobbigt att skrolla förbi. Inget illa menat alltså, men gör det för oss alla andra.

Second that!

Att läsa din post var ett helvete medan Alles asbilder laddade. Dels för att den först hoppar nedåt hela tiden och dels för att den hoppar långt upp när alla bilder blir minskade av forumet.

Pici har ju dessutom thumbnails väl?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför klagar du så mycket på alles bilder? Alltid hans (dock så gör han detta mest) och om du tittar tillbaka så har tex gizmo lagt upp 1700 gånger värre bilder... Men jag håller med dig om att det är störande men att du alltid klagar på alles bilder, det stör mig lite... Skicka ett PM iställer för att tjata i SS tråden :shifty:

post-3787-1212341113_thumb.jpg

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför klagar du så mycket på alles bilder? Alltid hans (dock så gör han detta mest) och om du tittar tillbaka så har tex gizmo lagt upp 1700 gånger värre bilder... Men jag håller med dig om att det är störande men att du alltid klagar på alles bilder, det stör mig lite... Skicka ett PM iställer för att tjata i SS tråden :shifty:

Men för fan... Han gör ju det om och om igen och lyssnar inte för fem öre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka bilar kan man köra på Race Driver: Grid? Kan man styla bilarna på det eller?

Skulle väl tippa på att det finns runt 60-70 bilar. Nope, du kan inte styla dom mer än att välja färger och mönster på bilarna.

Har inte riktigt kommit på hur jag ska få en till förare till mitt team, även om jag kommer först i ett race så kommer jag ofta tvåa i slutändan pga att dom är fler som plockar in småpoäng. Någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför klagar du så mycket på alles bilder? Alltid hans (dock så gör han detta mest) och om du tittar tillbaka så har tex gizmo lagt upp 1700 gånger värre bilder... Men jag håller med dig om att det är störande men att du alltid klagar på alles bilder, det stör mig lite... Skicka ett PM iställer för att tjata i SS tråden <_<

Postal 2?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla allihop! Kan ni vara så snälla och fixa thumbnails på alla era bilder istället för att köra dom fullscreen eller vad det kan kallas. Det är en plåga att se varje bild laddas upp så himla länge och när ni sedan masspostar tio stycken i en post så blir jag nästan smått arg. Thumbnails är såååå mycket bättre, snälla!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor