guardian Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 screen från mafia, nära att köra över "henne" med min ford focus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 WTF?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 är det inte moddat då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) är det inte moddat då Nej, givetvis inte... EDIT: La till två screens... Redigerad 28 december, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 LMAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo ... Human pile of shit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Nej, givetvis inte... EDIT: La till två screens... Hur the fuck har du lyckats med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Typ skriv add_combine_soldier (Inte rätt) sen disable_ai 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Eller klipp och klistra? Såvitt jag vet är inte skyboxarna sådär stora i HL2? (:!!! Eller kan man spawna monster utanför skyboxen också? Nåja, sak samma. på nått sätt har han gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Det är bara att skriva bind [valfri knapp] "npc_create npc_combine_s" i konsolen. Man kan då bara trycka på en speciell knapp för att spawna en combine. Och ja, jag har även skrivit ai_disable. Och jo, skyboxen var precis så hög. Om ni undrar hur jag staplade dem ovanpå varandra så kan jag berätta att jag använde noclip för att kunna flyga över combinen och spawna en till på hans huvud osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag tror jag har rekord på hur högt man sprayat i css Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Vilket CS är det? Ser snygg grafik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Source! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Tidsam; Counter-Strike Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag tror jag har rekord på hur högt man sprayat i css mm, jättesvårt att ändra gravityn så man flyger som fan och spraya var man vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Okej Är det något man kan ladda ner som vanlig CS såsom 1.5 t.e.x? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 mm, jättesvårt att ändra gravityn så man flyger som fan och spraya var man vill... Nej alltså jag stog upp på det där lilla huset i de_prodigy och hoppade (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Okej Är det något man kan ladda ner som vanlig CS såsom 1.5 t.e.x? Nope, måste köpas i butik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 När man köper Half-Life 2 får man Counter-Strike: Source på köpet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Ett gäng VC blev ner trampade under vapenrean i den lilla grottan. ..... eller nåt liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 HAHA!! MIN 850:de post! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts