Boomer Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/beszwld9rilt.jpg Det tog ett tag. Men det var det nog värt. Redigerad 17 maj, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/beszwld9rilt.jpg Det tog ett tag. Men det var det nog värt. Finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/beszwld9rilt.jpg Det tog ett tag. Men det var det nog värt. Ultra snyggt!!! Älskade bilden när han skjuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/beszwld9rilt.jpg Det tog ett tag. Men det var det nog värt. Jag vill också ha Gmod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag vill också ha Gmod Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Samma här Jag har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag har! Jag får inte låna något MC eller VISA kort av varken morsan eller farsan så det är ganska kört för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag får inte låna något MC eller VISA kort av varken morsan eller farsan så det är ganska kört för mig Sno Alles password? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Sno Alles password? If i could, i would Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) Sno Alles password? Jassåå... *Klipper kortet i delar och ringer banken om 12 nya plus ändrar Steam psswrd 10 ggr* ... ... *Kommer ihåg att min VISA Ung inte funkar för Steam ändå* If i could, i would I got my eyes on u! BTW: Min familj som köpt åt mig __________________________________________________________________________ EDIT: Lite bilder från **2 ********* mod Asså, är dom alltid skrämda? Tror rumpan är buggad Teh Supa Squad! Redigerad 18 maj, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) Drog Off-Road med pickupen Redigerad 18 maj, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Drog Off-Road med pickupen The Simpsons Hit & Run!!! Fasiken vilket roligt spel... Dock spelade jag det när jag var magsjuk så nu varje gång jag startar det så mår jag bara illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) @ Joe Dirt: Var tvungen att gräva fram detta gamla spel Redigerad 18 maj, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jassåå... *Klipper kortet i delar och ringer banken om 12 nya plus ändrar Steam psswrd 10 ggr* ... ... *Kommer ihåg att min VISA Ung inte funkar för Steam ändå* I got my eyes on u! BTW: Min familj som köpt åt mig __________________________________________________________________________ EDIT: Lite bilder från **2 ********* mod Asså, är dom alltid skrämda? Tror rumpan är buggad Teh Supa Squad! Den modden kräver väldigt mycket av datorn samt är det rekommenderat att man kör x64 OS. Så det är inte så konstigt att det inte blir bra på din burk. Helt ärligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Den modden kräver väldigt mycket av datorn samt är det rekommenderat att man kör x64 OS. Så det är inte så konstigt att det inte blir bra på din burk. Helt ärligt. Vaa? Om du menar rump buggen så är det inge hårdvaru fel, utan en vanlig animerings bugg. Har inte ett jävla dyft att göra med hur min dator är uppbyggd Även då min dator inte är en prestanda dator än så kör jag HL2 med Cinematic mod med alla inställningar på högsta flytande... HARDWARE REQUIREMENTS: - DX9 capable graphics hardware with minimum 256 MB VRAM. (512 MB recommended) - 3 GB RAM (4 GB recommended) 32 BIT WARNING: -------------------------------------------------- This mod was developed and tested on 64 Bit Windows. It is NOT supported on 32 Bit Windows, because of the limited Userspace with 32 Bit systems. You can try it on 32 Bit, but prepare for crashes. On some 32 Bit systems it is possible to overcome this limitation with some boot.ini switches for raising the userspace limit. I'm not going into detail here, because those tweaks are dangerous and should only be done by people, who are knowing exactly what they do. Jag har Windows 32-bit XP Pro 2 Gb RAM 5.2 Gb VM Och det går flytande ____________________________________________________ BTW: Klarade ut Half Life 2 Cinematic mod nyss Spamma pinigsbollar Dr Dude Vill möta en sån någon gång Tyvärr så var det inte mycket snyggare än vanliga Half Life 2 Happy hour! Im not saying goodbye! För mycket bloom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Fan, det här börjar gå lite för långt, blev nyss Rick Roll'd på en bana i Sven Co-op Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 (redigerad) Fan, det här börjar gå lite för långt, blev nyss Rick Roll'd på en bana i Sven Co-op http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/90v8255pzcwo.jpg I vadå för spel? Samma hände mig i HL2 Redigerad 19 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Busted? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 I vadå för spel? Samma hände mig i HL2 Svencoop är en mod till Half Life 1, otrolig populärt än. Det fins olika sorters banor så som Co-Op banor och radom banor. Det ska finnas även Gmod liknande servrar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Svencoop är en mod till Half Life 1, otrolig populärt än. Det fins olika sorters banor så som Co-Op banor och radom banor. Det ska finnas även Gmod liknande servrar.. Det gör det också... Kallas ENT mod... Synd bara att jag inte kunde ge dig krontroll över noclip men vi byggde ju ett finfint hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts