KvaddadPadda Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Cookies till den som vet vilken TV-serie.. *startar kaffebryggaren* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 *startar kaffebryggaren* Ahh, man måste älska Miami Vice! Filmen sög get, men serien, SERIEN! Anyway, here goes! Mjölken får du på köpet. Kan du länka din ENBseries.ini? Mitt vatten funkar inget vidare. Snyggt är det iallafall. Använder lite andra mods också. Vassego! http://www.speedyshare.com/201585649.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Vassego! http://www.speedyshare.com/201585649.html Äh, nu funkade inte enbseries alls. Tack iallafall, kanske är fel version jag använder, eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Han tröttnade på livet Gattling Cannon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Omringad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Omringad? haha! Vad gjorde du för att få alla dom på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) haha! Vad gjorde du för att få alla dom på dig? Rånade en affär, flydde till Prawn Island, snodde ett flygplan bakom filmstudion, krashade det på golfbanan, drog tillbaka och tog ett till, krashade det vid The Malibu Cub, drog till A bunch of tools och rånade det = 4stjärnor, flyr till El banko corrupto grande och har shootout med "Miamis Finest" tills jag dör! Edit: Impala! Redigerad 13 maj, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) Gissa spel/mod... FÖRUTOM Joe Dirt OCH Illousion!!!! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/tnts75zk9y0t.jpg Redigerad 13 maj, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Gissa spel/mod... FÖRUTOM Joe Dirt OCH Illousion!!!! HL2 med Fakefactory's Cinematic Mod Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Sköning där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) HL2 med Fakefactory's Cinematic Mod Usch. Rätt, Men jag tycker det är snyggt.. Speciellt ljud effekterna är nåt som jag älskar @Illousion Haha, jag tänkte först WTF. Vad gör Bob Marley i kloakerna. Han satt väl och rökte på och säger senare det där... XD Redigerad 13 maj, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Spelar lite Assasins Creed nu... Riktigt härligt spel Vi börjar med jag snackar med en annan kille Blodet sprutar Stor armé... Men vi ska ta dom Genom att hoppa till döden Vad du än gör, släpp inte taget BTW: Bry er inte om FPS:en... Men däremot kommer det fler screenshots när beffo fungerar igen för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Chrysler Voyager Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Reunion! HELVETE! Zombies kan jag ta. Men detta! Aaahhhh!!!!! Hurra för munken Gregor! New suit? ++++ 2501 POST! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Alle är den där modden till Gmod eller bara en vanlig mod till HL2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Alle är den där modden till Gmod eller bara en vanlig mod till HL2? Modden heter Cinematic mod och är til HL2, HL2:EP1 och HL2:EP2.. Gör allt snyggare och lägger till lite extra som du ser Speciellt Musiken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Modden heter Cinematic mod och är til HL2, HL2:EP1 och HL2:EP2.. Gör allt snyggare och lägger till lite extra som du ser Speciellt Musiken! Kan man ladda direkt från Steam eller? Har den nån storyline? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Kan man ladda direkt från Steam eller? Har den nån storyline? Tyvärr finns den inte på steam, kan bara ladda ner via http eller torrent.. Http totalt 5 gb ocomprimerat, 5 * 1gb + 300 mb... Dom vanar för att det kan ta up till 20 gb installerat på hårddisken.. Alltså, denna mod gör bara Half Life 2 snyggare och ändrar några objekt, Ingen separat storyline eller nya banor... Men tror allt är det ett tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Naje 20gb känns lite väl mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 http://pici.se/pictures/CmcReDToZ.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts