Illousion Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Skulle gissa på 18 Wheels Of Steel. Japp! så rätt så. Har faktiskt börjat köra igen, kul med moddar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Min äääääälskade. Men eeh, ni som spelar C&C3. Vet ni varför dom tog bort så att man inte kan bygga försvarstorn i den extra "build tab" grejen? Hur löjligt som helst, man kan ju tro att dom vill att folk BARA ska rusha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Min äääääälskade. Men eeh, ni som spelar C&C3. Vet ni varför dom tog bort så att man inte kan bygga försvarstorn i den extra "build tab" grejen? Hur löjligt som helst, man kan ju tro att dom vill att folk BARA ska rusha. Håller faktiskt med där, trodde dom skulle ändra det i KW men icke sa nicke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Håller faktiskt med där, trodde dom skulle ändra det i KW men icke sa nicke... Suck. Jag får väl helt enkelt köra med en äldre patch och skita i att köra online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Min äääääälskade. Men eeh, ni som spelar C&C3. Vet ni varför dom tog bort så att man inte kan bygga försvarstorn i den extra "build tab" grejen? Hur löjligt som helst, man kan ju tro att dom vill att folk BARA ska rusha. What? Har jag missat nått nu vadå för Försvarstorn man skulle kunna bygga med "Build tab" grejen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 What? Har jag missat nått nu vadå för Försvarstorn man skulle kunna bygga med "Build tab" grejen? Vem vet. Jag lirar ändå med Retarded nu. Där kan man allt köra försvar. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Vem vet. Jag lirar ändå med Retarded nu. Där kan man allt köra försvar. :/ RETARDED FOREVER Blev själv lite sugen på att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 RETARDED FOREVER Blev själv lite sugen på att spela Aha! Är du på att lira någon dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 RETARDED FOREVER Blev själv lite sugen på att spela Våra fina stunder på din bana Aha! Är du på att lira någon dag? Vi tre måste köpa idag, Konmer hem och an spela typ vid sju tiden.. Är ni med? Plus; Joe Dirt, Din bana stödjer ju nu 3 spelare och 2 ncp Prepare for ULTRA LAGG!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Lägger upp en bild från SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) Aha! Är du på att lira någon dag? Våra fina stunder på din bana Vi tre måste köpa idag, Konmer hem och an spela typ vid sju tiden.. Är ni med? Plus; Joe Dirt, Din bana stödjer ju nu 3 spelare och 2 ncp Prepare for ULTRA LAGG!!! Jovisst... Jag kontaktar dig via MSN Boomer och alle090, you know the drill... SKYPE! Redigerad 11 maj, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Lägger upp en bild från SA Water mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Water mod? ENBseries mod... Det ändrar DirectX filen och lägger dit lite mer funktioner som Pixel Shader har att erbjuda Sök på GTAGarage efter ENBseries Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Bilder från ett översvämmat San Andreas: Motorvägen ut ur LS var översvämmad, så det var svårt att komma ut därifrån. En övergiven ambulans nära motorvägen. Övergivna bilar vid Grove Street. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Bilder från ett översvämmat San Andreas: Motorvägen ut ur LS var översvämmad, så det var svårt att komma ut därifrån. En övergiven ambulans nära motorvägen. Övergivna bilar vid Grove Street. Spelet ser ju nästan snyggt ut! ---- Gissa spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) Gissa spel! Dead Rising... lol, hur kunde jag gissa på det... Eller typ, Resident Evil kanske? XD Redigerad 11 maj, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Dead Rising... lol, hur kunde jag gissa på det... Eller typ, Resident Evil kanske? XD Noooo, guess again! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Illusion den där modden du har eller vad man nu ska kalla det för. Är den krävande? Kommer det lagga nåt om man kör med den eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) Illusion den där modden du har eller vad man nu ska kalla det för. Är den krävande? Kommer det lagga nåt om man kör med den eller? Ja, den är ganska krävande, men jag lyckas få runt 20-25 fps. EDIT: Fler bilder Sparks! VC med samma mod Stryker förbi en Cadillac BMW! Cookies till den som vet vilken TV-serie.. Mustang '76 Freeway ser rätt bra ut här. Sedan vart det ju lite rampage Vinna en Camaro är ju inte helt fel Nice! Redigerad 11 maj, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) *Bilder* Kan du länka din ENBseries.ini? Mitt vatten funkar inget vidare. Snyggt är det iallafall. Använder lite andra mods också. Redigerad 11 maj, 2008 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts