Joe Dirt Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 FO 2 FTW!!!! Snart släpps också Ultimate Carnage till PC... Ska släppas i Juni tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Coola glajor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Coola glajor! Haha, shit cooola grejor alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Håller med att Flatout 2 är roligt när man kör online. Kul att köra race med skolbussarna derby också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 (redigerad) Jag och Joe Dirt lirade Command & Counqer Tiberium Wars: Retard mod.. Gick super fint till Joe dirt släppte Tiberium Liquid Bomb oh halva banan vart raderad... Redigerad 3 maj, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Joe_dirt hur kan du xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Joe_dirt hur kan du xD Mjo du vet hur vi GTAsajtare är, vi gör lite som vi vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Joe_dirt hur kan du xD ... Jag trodde det skulle vara en rolig idé... Visade sig att det var roligt men inte så smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 (redigerad) ... Jag trodde det skulle vara en rolig idé... Visade sig att det var roligt men inte så smart Säg det till alla 600++ enheter du dödade EDIT: OCH DET VAR UR MIN ARMÉ!!!!!!! Redigerad 3 maj, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 (redigerad) Säg det till alla 600++ enheter du dödade EDIT: OCH DET VAR UR MIN ARMÉ!!!!!!! Glöm inte mina 100 orcas och 65 harvester EDIT: Och bertil... Commandern Redigerad 3 maj, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 RIP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Ute och glider med Cadillacen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Ute och glider med Cadillacen Minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Minnen Indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Blev sugen på VC när jag såg din bild Illousion. Tyvärr är mitt VC repat och går inte att spela mer än 5-6 minuter innan det låser sig. Men bilden var fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 (redigerad) Blev sugen på VC när jag såg din bild Illousion. Tyvärr är mitt VC repat och går inte att spela mer än 5-6 minuter innan det låser sig. Men bilden var fin Installera och sedan cracka? Redigerad 5 maj, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Installera och sedan cracka? Han kanske har det på Playstation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Drog ut en sväng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 (redigerad) Drog ut en sväng http://i31.tinypic.com/2gv3qmc.png http://i28.tinypic.com/nxi4l.png Spel? Edit: Quote problem D: Redigerad 5 maj, 2008 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Spel? Skulle gissa på 18 Wheels Of Steel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts