Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Jopp. Just den där bilen, plus 45 andra nya fordon, blev tillgängliga för några dagar sen med 'Test Drive Unlimited PC Megapack' som kostar 9,99£ eller $19,95.

En till sötnos från Megapack:

lotlb2bg7epi.jpg

RUF RT12

Fan va gött! Spelade lite häromdagen min insåg att jag var rätt trött på bilutbudet. Mitt TDU är emellertid hittat i buskarna, men megapacket finns förhoppningsvis där också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han har redan skrivit specs i "Bild på din datorhörna" och det är inte direkt ett jättebra system prestandamässigt. Att kunna köra högsta i Sourcemotorn från 2004(?) är inte direkt något över att vara stolt över heller.

Fel, Gmod 10 är Source 12 sen senatse updaten. Så alltså samma source som HL2:EP2, Portal och Team Fortess 2 B)

Lite bilder från Gmod 10 på HL2:EP1 bana! B)

zj0h2butnyyv.jpg

0kmqa4fgcot7.jpg

f9lkc4mvfqar.jpg

r70rdyb90vz2.jpg

yytsnu9gcazl.jpg

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fel, Gmod 10 är Source 12 sen senatse updaten. Så alltså samma source som HL2:EP2, Portal och Team Fortess 2 B)

*blöh*

Är du seriös? B)

Det är en uppdatering av motorn, inte en helt ny... Motorn (I grunden) är fortfarande från 2004 och är knappt ens krävande med full AA.

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du seriös? B)

Det är en uppdatering av motorn, inte en helt ny... Motorn (I grunden) är fortfarande från 2004 och är knappt ens krävande med full AA.

Ja, den är uppdaterad sen 2004. Men nu finns det altternativ som gör att den kräver mer, varför tror du moddare hade problem att få in HL2:EP2, TF2 eller Portal objekt in till Gmod 10 när den var Source 8?

Dom har byggt om en store del av system, det finns mer effekter och man kan ha bättre modeller...

Alltså, Source 12 kräver MER än source 8...

Och för att inte gå Offtopic som vissa gillar så kastar jag upp en bild! B)

l7lduyzis3vz.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, den är uppdaterad sen 2004. Men nu finns det altternativ som gör att den kräver mer, varför tror du moddare hade problem att få in HL2:EP2, TF2 eller Portal objekt in till Gmod 10 när den var Source 8?

Dom har byggt om en store del av system, det finns mer effekter och man kan ha bättre modeller...

Alltså, Source 12 kräver MER än source 8...

Och för att inte gå Offtopic som vissa gillar så kastar jag upp en bild! B)

*blöh*

Herregud människa... Har jag någonsin sagt att Source 12 kräver mindre än Source 8? Jag är inte helt dum i huvudet. B)

Men, vad jag försöker säga är att Sourcemotorn inte är krävande längre, flera år gamla datorer klarar av den utan problem. Läs den meningen flera gånger innan du ens funderar på att svara eftersom jag sa i stort sätt samma sak i förra inlägget men du envisades med att svara dumt.

-----

Anno 1701, kan det bli mysigare? Något av det bästa som producerats på Tysk mark.

81wm7e9qmqfr.png

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud människa... Har jag någonsin sagt att Source 12 kräver mindre än Source 8? Jag är inte helt dum i huvudet. B)

Men, vad jag försöker säga är att Sourcemotorn inte är krävande längre, flera år gamla datorer klarar av den utan problem. Läs den meningen flera gånger innan du ens funderar på att svara eftersom jag sa i stort sätt samma sak i förra inlägget men du envisades med att svara dumt.

-----

Anno 1701, kan det bli mysigare? Något av det bästa som producerats på Tysk mark.

Åhh, Anno-spelen är så fruktansvärt mysiga. Har Anno 1701 liggandes på datorn jag också, men brukar oftast bara spela det på LAN. Teehee.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor