SilentViper Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Nej. Åh ja som ville ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 (redigerad) Menar inte den moden. Det var nån som hållde på med nån mod som gjorde så man fick Liberty City och Vice City som en Ö som man kunnde åka/flyga till som låg utanför Las Venturas ute vid vattnet. Nehepp du menar inte den modden, jahapp ^^ Men längtar som fan till Grand Theft Ultra, där man kan åka till Liberty city från las venturas, och till vice city från los santos ^^ För tillfället sitter man med GTA United, där man bara kan vara i GTA LC å VC =/ Skulle jag vara dig skulle jag känna mig en nypa korkad nu (= Redigerad 9 april, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Nehepp du menar inte den modden, jahapp ^^ Men längtar som fan till Grand Theft Ultra, där man kan åka till Liberty city från las venturas, och till vice city från los santos ^^ För tillfället sitter man med GTA United, där man bara kan vara i GTA LC å VC =/ Skulle jag vara dig skulle jag känna mig en nypa korkad nu (= Mitt inlägg på förra sidan. Längtar också...men... http://www.moddb.com/mods/5276/grand-theft-ultra :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Mitt inlägg på förra sidan. Längtar också...men... http://www.moddb.com/mods/5276/grand-theft-ultra :'( Know, såg det efter att jag hade skrivit. Satt med rutan uppe i en halv timme utan att trycka "add reply" så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 (redigerad) Vice city Ute och glider Har gjort några uppdrag. Ska klara hela storyn igen hade jag tänkt. Dräpte en random på gatan. Startade ett slagsmål på dansgolvet Redigerad 10 april, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Vice city ] I think i... i.. I LOVE YOU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Uuh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Dawn of war - Soulstorm Bild från första anfallet. Gick åt skogen. I andra anfallet kom jag på planen för att ta hem striden! Jag omringade dom jävlarna med tunga kulsprutor. Fienden var försvarslös! Sen kom dom stora kanonerna fram. Detta ledde till att vi tog hem striden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 (redigerad) Vice city Måste... installera Redigerad 11 april, 2008 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Ghost car? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Jag försökte likna dessa två bilderna, med hjälp av San Andreas modden United. Det blev inte särskilt likt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 (Klicka på bilderna för större version) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 @Jacker, Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Fortsättning... (Klicka på bilderna för större version) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 @Jacker, Vilket spel? Det är ju ARMA för fasiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) DAMN, DOUBLE POST Redigerad 15 april, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Det är ju ARMA för fasiken. Tittade på lite filmer om det... Det liknar Operation Flashoint otroligt mycket, använder dom samma motor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Tittade på lite filmer om det... Det liknar Operation Flashoint otroligt mycket, använder dom samma motor? Det är uppföljaren. Det "riktiga" OFP2 är inte utvecklat av de som gjorde original- Flashpoint, vilket ArmA är. Det är dock rätt buggigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Kan väl bjuda på den här bilden,riktigt proffsspel,alla var all in preflop. http://data.fuskbugg.se/skalman01/synd%20jävla%20fiskar.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Kan väl bjuda på den här bilden,riktigt proffsspel,alla var all in preflop. http://data.fuskbugg.se/skalman01/synd%20jävla%20fiskar.jpg Bilden funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts