the-copy Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jaha... jaså.. mhm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Visa en bild på en stajlad Fort Mustang GT Ha det kommer det med, men jag har ännu inte den bilen tillgänglig Men jag har sparat ca 30000 till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 uppsan! vill bara inte att denna försvinner! *refresh!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Visa en bild på en stajlad Fort Mustang GT men kolla här istlläet däör finns det många stylade bilar att kolla på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Niceiga bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Niceiga bilar JApp ja vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 oj va mycket meningsfullt det blev skrive här då! hejsna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) För mycket snack och för lite Screens i den här tråden! Och P-C, det är inte du som tagit den. Har sett den förr. Lol! "Jag vägrar lämna ifrån mig min Headcrab!!!", typ. Redigerad 28 december, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Lol! "Jag vägrar lämna ifrån mig min Headcrab!!!", typ. Eller...: TA INTE IFRÅN MIG SIMON!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 För mycket snack och för lite Screens i den här tråden! Och P-C, det är inte du som tagit den. Har sett den förr. Lol! "Jag vägrar lämna ifrån mig min Headcrab!!!", typ. Ser fan ut som min bror på morgonen! Fast han har en kudde istället för en headcrab! "Faan!! Släck ljuset jag vill sova!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 GTA Vice City tagit bilden själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 VC forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Varför vc-forumet? Jag trodde man postade screens här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 1. Detta är ett GTA- forum och Vice City har ett eget forum! 2. Det finns en Screenshot's tråd där! Det borde du väl fatta själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 1. Detta är ett GTA- forum och Vice City har ett eget forum! 2. Det finns en Screenshot's tråd där! Det borde du väl fatta själv! finns ju en hl2 tråd med?.. där man kan lägga in screenshots oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) 1. Detta är ett GTA- forum och Vice City har ett eget forum! 2. Det finns en Screenshot's tråd där! Det borde du väl fatta själv! Men Half-Life 2 har ju en egen topic, där går det väll bra att posta bilder, eller? EDIT: FerkurZ hann före... Redigerad 28 december, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Lyssna på personen under mig! Redigerad 28 december, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 finns ju en hl2 tråd med?.. där man kan lägga in screenshots oxå Topicen i VC-forumet heter "Screenshots" vilket betyder att man endast ska lägga in screenshots på spelet där. I HL2-topicen är det meningen att man ska diskutera spelet, det står inget om screenshots där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 men gör det nånting om han lägger in en bild på vc? ananrs kan man ju göra en ss topic för varje spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 men gör det nånting om han lägger in en bild på vc? ananrs kan man ju göra en ss topic för varje spel... Ja, då kraschar hela universum fattar du väl! Nej, men det finns en officiell screenshot-tråd för VC. Sen kan man smälla in screens på alla andra spel i den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts