Pixiegnom Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Lol, Kim Possible. Redigerad 3 april, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Sött, har du några fler bilder på en halvnaken Kim Possible? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 *bild* http://topicpulse.com/docs/internet_slang_list/pwnd.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Redigerad 3 april, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Min "Nya" dator är paj. Men medens jag väntar på reperation så utnyttjar jag min gammla dator. (Tänkt som server senare) 1 gig DDR Intregrerat Grafik kort SIS 661FX Pentium 4 R521 Helt otroligt klarar denna dator Gmod (Source 12 motor) på lägsta av lägsta. 800*600 Alla inställningar på lägsta förutom model settings som är på medium, och om jag förösöker att ändra så krashar spelet. Och om jag försökjer änvända någon pixelshader funktion så krashar spelet. kanske inte så konstigt i och med att mitt graffe inte ens har Pixel Shader. Problem: Ibland kan spelet hänga sig och allt blir wireframe och så ser jag inte status baren som visar liv, ammo och players listen ser jag inte heller. Med lätta ord, The way its men to be played Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 (redigerad) fel topic Redigerad 6 april, 2008 av ViolentLag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 (redigerad) Pandora Tomorrow http://img517.imageshack.us/img517/628/scptem2.jpg Men om ni föredrar färg http://img517.imageshack.us/img517/147/scpt2ei7.jpg Redigerad 7 april, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 CJ tröttnade på San Andreas och besökte två gamla goda städer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 CJ tröttnade på San Andreas och besökte två gamla goda städer. Är det där Grand Theft Ultra så dör jag av lycka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Är det där Grand Theft Ultra så dör jag av lycka! Fel, Grand Thef Auto UNITED! Svingrym mod, oj vilka minnen som vaknar till liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Fel, Grand Thef Auto UNITED! Svingrym mod, oj vilka minnen som vaknar till liv. Är den enkel att lägga in? Äre nån install fil man får med eller får man lägga in manuelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 (redigerad) WTF DOUBLE POST!!!! Redigerad 9 april, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 (redigerad) Är den enkel att lägga in? Äre nån install fil man får med eller får man lägga in manuelt? Men UNITED tar bort San andreas öarna och lägger in Liberty och vice city istället för san andreas vilkett jag tyhcker är grymt tråkigt Redigerad 9 april, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Ok så om ja lägger in United så då kommer ja varken kunna komma till de öarna som är med i San Andreas? Vilken mod är det som lägger till Vice city och Liberty City i San Andreas som är utan för Las Venturas da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Ok så om ja lägger in United så då kommer ja varken kunna komma till de öarna som är med i San Andreas? Vilken mod är det som lägger till Vice city och Liberty City i San Andreas som är utan för Las Venturas da? Är det där Grand Theft Ultra så dör jag av lycka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Menar inte den moden. Det var nån som hållde på med nån mod som gjorde så man fick Liberty City och Vice City som en Ö som man kunnde åka/flyga till som låg utanför Las Venturas ute vid vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Är det där Grand Theft Ultra så dör jag av lycka! Längtar också...men... http://www.moddb.com/mods/5276/grand-theft-ultra The mod you are trying to view has ceased development and consequently been archived. If you are a member of this mod, can demonstrate that it is being actively developed and will be able to keep this profile up to date with the latest news, images, videos and downloads, please contact us with all details and we will consider its re-activation. Last Update 2 years ago :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Men den finns väl att ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Men den finns väl att ladda ner? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts