Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Min "Nya" dator är paj. Men medens jag väntar på reperation så utnyttjar jag min gammla dator. (Tänkt som server senare)

1 gig DDR

Intregrerat Grafik kort SIS 661FX

Pentium 4 R521

Helt otroligt klarar denna dator Gmod (Source 12 motor) på lägsta av lägsta.

800*600

Alla inställningar på lägsta förutom model settings som är på medium, och om jag förösöker att ändra så krashar spelet.

Och om jag försökjer änvända någon pixelshader funktion så krashar spelet. kanske inte så konstigt i och med att mitt graffe inte ens har Pixel Shader.

post-3210-1207473922_thumb.jpg

Problem:

Ibland kan spelet hänga sig och allt blir wireframe och så ser jag inte status baren som visar liv, ammo och players listen ser jag inte heller.

Med lätta ord, The way its men to be played :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok så om ja lägger in United så då kommer ja varken kunna komma till de öarna som är med i San Andreas? Vilken mod är det som lägger till Vice city och Liberty City i San Andreas som är utan för Las Venturas da?

Är det där Grand Theft Ultra så dör jag av lycka!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det där Grand Theft Ultra så dör jag av lycka!

Längtar också...men...

http://www.moddb.com/mods/5276/grand-theft-ultra

The mod you are trying to view has ceased development and consequently been archived. If you are a member of this mod, can demonstrate that it is being actively developed and will be able to keep this profile up to date with the latest news, images, videos and downloads, please contact us with all details and we will consider its re-activation.

Last Update

2 years ago

:'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor