SilentViper Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 (redigerad) WE HAVE A WINNER JOE_DIRT Det var Deer Hunter 2005 Btw Adrian_G det finns på min Xfire lista Vilka är med på att skapa en Deer Hunter 2005 turnering? Redigerad 15 mars, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 WE HAVE A WINNER JOE_DIRT Det var Deer Hunter 2005 Btw Adrian_G det finns på min Xfire lista Vilka är med på att skapa en Deer Hunter 2005 turnering? Mjoo, jag kan kanske va med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Mjoo, jag kan kanske va med... Im in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 WE HAVE A WINNER JOE_DIRT Det var Deer Hunter 2005 Btw Adrian_G det finns på min Xfire lista Vilka är med på att skapa en Deer Hunter 2005 turnering? Turnering? Den som fäller störst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 En bild på när ja hjälpe Joe_Dirt att ta ett djur http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/58bd0cc4acff1f3e147ecd2836676ba917892551.png Tog väl 25min för han att fixa djuret när vi väl fick han så kunnde inte han ta upp den så ja fick da den Kul va Joe_Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) En bild på när ja hjälpe Joe_Dirt att ta ett djur Tog väl 25min för han att fixa djuret när vi väl fick han så kunnde inte han ta upp den så ja fick da den Kul va Joe_Dirt Visste inte att det fanns automatvapen Ser ut som det är ett par kulhål Redigerad 16 mars, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Visste inte att det fanns automatvapen Ser ut som det är ett par kulhål Och för mer än ett kulhål krävs det automatvapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Och för mer än ett kulhål krävs det automatvapen? Oh ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Och för mer än ett kulhål krävs det automatvapen? Det var ett skämt? ---------- Det skulle vara lite sport att försöka springa runt i skogen och skjuta rådjur med en Mac10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Det var ett skämt? Det lät inte som det tyckte jag iallafall. Men sure! Redigerad 16 mars, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAsa-tattoos Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) En bild på när ja hjälpe Joe_Dirt att ta ett djur Började lira DH2005 igår. Letat lite på google, men hittar inga bra tut om Online läget och så, men alltså får man nya vapen vid någon ny rank? Känner nämligen inte igen det vapnet du har på bilden Redigerad 16 mars, 2008 av GTAsa-tattoos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Började lira DH2005 igår. Letat lite på google, men hittar inga bra tut om Online läget och så, men alltså får man nya vapen vid någon ny rank? Känner nämligen inte igen det vapnet du har på bilden Nee man får inge nya vapen för ranker du går upp i rank när du har nåt 10.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAsa-tattoos Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 (redigerad) Nee man får inge nya vapen för ranker du går upp i rank när du har nåt 10.0 Okej, jag lirar bara med geväret som bara har ett skott i mag. Tycker det är så @!#? fult. Riktig texas bössa Dom som ser normala ut är laddade med 4-5 skott. Och som jag förstår så får man mer points av bössan med 1 skott i mag? En fråga till bara - Får man inte mer Skill points? Vet inte hur det räknas med jag har iaf rank poäng eller vad det kallas på 37 ungefär och inte fått några nya skill points än. Men det kanske man inte får heller. Redigerad 17 mars, 2008 av GTAsa-tattoos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Det där med Skillpoints så vette ja fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAsa-tattoos Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Stampe och jag spelade lite SA-MP. Vi gjorde ett fint hopp, på ett hopp: Stampe goes for it!: Det blev trångt på hoppet: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Server? Hittade servern i kommentarerna på den här filmen. 64.85.162.42:27000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Nån som har lust att köra lite samp? Adda msn:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts