Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Har börjat spela detta underbara spel:

Yeah! Jag började lira det igen för några dagar sedan också. Tänk vad besatt jag var i det när jag hittade demot på nån skiva. Året måste ha varit 1999... Minnen!

Trean var ju kul när det kom, men den där extra lilla gnistan saknades. Det blev inte samma sak som förr helt enkelt.

Roller Coaster Tycoon 1 och 2 är två grymma spel, jag har dock aldrig varit speciellt bra på att sköta ekonomin. Haha!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker RCT 3 är det roligaste spelet!!! Älskar att bygga min dröm park :innocent:

Jag tycker det är roligare att bygga en park jag inte gillar.

RTC 1, 2 och Loopy Landscapes och RCT 3 :confused:

Tycker att... Hmm... Tvåan eller trean är bäst. :lol: Ettan är ju självklart mest nostalgi. På tal om nostalgi har jag börjat spela lite PS1spel igen. Crash Bandicoot, Theme Hospital, Poy Poy 1 och 2, Hogs of War. Aaah. Skulle ta printscreen om det bara fanns något plugin (kör på PSP) som funkar till den firmwaren jag har.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker RCT 3 är det roligaste spelet!!! Älskar att bygga min dröm park :)

Blä, trean förstörde ju spelserien totalt. Drog ner den i smutsen. :(

Ettan var the shit när det kom, har spenderat hur många timmar som helst med det! (w00t)

Tvåan hade samma spelkänsla som ettan, lite grafiska uppgraderingar och lite nya funktioner. Men inte alls några speciella skillnader. Det var en bra satsning att inte förändra sig allt för mycket eftersom ettan blev så lyckad.'

Sedan kom trean och ingenting var sig likt. Jag kan inte nämna något speciellt då jag avinstallerade efter mindre än en timmes spelande. Men det jag hann se gjorde mig mycket besviken. :(

Jag tycker det är roligare att bygga en park jag inte gillar.

RTC 1, 2 och Loopy Landscapes och RCT 3 :D

Tycker att... Hmm... Tvåan eller trean är bäst. :) Ettan är ju självklart mest nostalgi. På tal om nostalgi har jag börjat spela lite PS1spel igen. Crash Bandicoot, Theme Hospital, Poy Poy 1 och 2, Hogs of War. Aaah. Skulle ta printscreen om det bara fanns något plugin (kör på PSP) som funkar till den firmwaren jag har.

JA! Jag lirade Crash 3 och Crash bash i sommras! Minnen! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor