Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

.. Som inte är värdelösast.

Är det visst, köpte det en gång när jag körde de_aztec. Så kommer jag upp för en trappa och smyger mig på en snubbe som står där. Trycker ner knappen och väntar mig att den ska avfyra alla skotten, men neeeejddåååå. Då ska den såklart bara avfyra ett skott. Där står jag och tänker "WTF! Vad händer nu då?" helt frusen, han vänder sig om och skjuter mig med något helvetiskt vapen och jag dör och blir ledsen i ögat :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det visst, köpte det en gång när jag körde de_aztec. Så kommer jag upp för en trappa och smyger mig på en snubbe som står där. Trycker ner knappen och väntar mig att den ska avfyra alla skotten, men neeeejddåååå. Då ska den såklart bara avfyra ett skott. Där står jag och tänker "WTF! Vad händer nu då?" helt frusen, han vänder sig om och skjuter mig med något helvetiskt vapen och jag dör och blir ledsen i ögat :(

Du är ju sämst. Skulle det bli automat bara för du har två puffror?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen beror det naturligtvis på vem som gör det. :(

---

The greet:

The meet:

The complete:

Nej, vilket spel är det? Verkar sjukt intressant. Sedan har jag en fråga också. Vilka Tomb Raider spel finns på PC och kan någon rangordna dom? Minns ett spel som var jättekul som jag spelade ungefär när Matrix-spelet släpptes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor