chucky.swe Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 När man ser motståndarna så blir dom märkta på radarn ett tag, sen fadear det. Men det är också mycket möjligt att det är fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Vad är det för någon cheatradar du har? Ser man verkligen motståndarna på den? Den dök upp i en uppdatering för ett jävla tag sen. Fienderna syns på radarn ett tag efter att du sett dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Den dök upp i en uppdatering för ett jävla tag sen. Fienderna syns på radarn ett tag efter att du sett dem. Åh, okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) Man ser dom ju om dom skjuter. -- Detta är däremot en fuskare. Redigerad 10 februari, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 I like... to do... the cha-cha. The cha-cha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) . Redigerad 11 april, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Gissa spelen! Spel 1: Sauerbraten/Cube 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Gissa spelen! *en massa bilder* Vilka actionfyllda och spännande bilder du bjuder oss på! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Vilka actionfyllda och spännande bilder du bjuder oss på! Tack! Oh the irony. -- Mest värdelösa vapnet i spelet, men ack så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Oh the irony. -- Mest värdelösa vapnet i spelet, men ack så kul. .. Som inte är värdelösast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Spel nr 1: The Sims 2: The Call of Cthulu Spel nr 2: The Elder Scrolls: Vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 .. Som inte är värdelösast. Är det visst, köpte det en gång när jag körde de_aztec. Så kommer jag upp för en trappa och smyger mig på en snubbe som står där. Trycker ner knappen och väntar mig att den ska avfyra alla skotten, men neeeejddåååå. Då ska den såklart bara avfyra ett skott. Där står jag och tänker "WTF! Vad händer nu då?" helt frusen, han vänder sig om och skjuter mig med något helvetiskt vapen och jag dör och blir ledsen i ögat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Är det visst, köpte det en gång när jag körde de_aztec. Så kommer jag upp för en trappa och smyger mig på en snubbe som står där. Trycker ner knappen och väntar mig att den ska avfyra alla skotten, men neeeejddåååå. Då ska den såklart bara avfyra ett skott. Där står jag och tänker "WTF! Vad händer nu då?" helt frusen, han vänder sig om och skjuter mig med något helvetiskt vapen och jag dör och blir ledsen i ögat Du är ju sämst. Skulle det bli automat bara för du har två puffror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Fyfasiken vad det är kul med Call Of Duty 4 Weeeeee! Gud vad kul det är med 50 mans server och det är alla mot alla på en pytteliten bana (Shipment) Precis innan han dog... Ja ni ser vad han gjorde Följa John!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 The Sims 2: The Call of Cthulu The Elder Scrolls: Vegas Så fick man inte göra sa Stellhell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Du är ju sämst. Skulle det bli automat bara för du har två puffror? Nej, jag bara påpekade att jag trodde att det var det en gång när jag spelade. När det visade sig att så inte var fallet så blev jag sur på dem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Så fick man inte göra sa Stellhell. Sen beror det naturligtvis på vem som gör det. --- The greet: The meet: The complete: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Sen beror det naturligtvis på vem som gör det. --- The greet: The meet: The complete: Nej, vilket spel är det? Verkar sjukt intressant. Sedan har jag en fråga också. Vilka Tomb Raider spel finns på PC och kan någon rangordna dom? Minns ett spel som var jättekul som jag spelade ungefär när Matrix-spelet släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Nej, vilket spel är det? Verkar sjukt intressant. Republic: The Revolution. Halvbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 The complete: Intressant. Att skaka med vänster hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts