RavenE Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Kör ni med Joystick? Jag använder det (dålig dock), Stammper hittade precis sin. Blir nog en till flygtur snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Stammper och jag tog oss en flygtur. Han hade problem med att landa, har inga screens tyvärr. Ni kanske skulle vilja joina mig och Alle090 någon dag?? Vi spelar också FSX... Skaffa skype och joina oss via det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 (redigerad) . Redigerad 11 april, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Kände mig jagad. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/bfy8ez81nfey.jpg Fin! -- Lägger väl upp mina också då: Tror Stampe glömt landningsställen: Lite off-road: Closeup: Störtdykning, javisst: Jakten börjar! Stampe tar det lugnt.. ..medan jag stuntar. Ska jag hinna ikapp? Javisst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 @RavenE & Stammper Ni verkar gilla prop plan? Har ni flugit Mustangen än? Eller har ni tilläggs paketet? @Joe Dirt Jasså, du vill sabba flygningar för dom okså nu? Kanske borde ta en sån där 2 tim flygning och så hur länge vi klara oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 @RavenE & Stammper Ni verkar gilla prop plan? Har ni flugit Mustangen än? Eller har ni tilläggs paketet? Egentligen inte, men Extran är riktigt rolig att bränna omkring med och trixa. Mustangen har jag provat, var ett tag sen dock. Kanske borde ta en sån där 2 tim flygning och så hur länge vi klara oss Låter roligt, men ändå lite segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 @Joe Dirt Jasså, du vill sabba flygningar för dom okså nu? Är du fortfarande sådär efter min landning?? Det var inte mitt fel ju, Jag landade planet perfekt, och det vet du men sedan hur det hamnade uppochner när det var på marken vet jag inte hur det gick till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Spelat Il-2 Sturmovik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 (redigerad) Spelat Il-2 Sturmovik? Åh, måste installera Secret Weapons over Normandy igen! Luls. Forumets 953 000:e post. Redigerad 30 januari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Gamla minnen från FS Bild från ett lan med en polare: http://pics.wigger.nu/upload/FS_F16_Falcon_LAN.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Lekte lite med Warmelons. Semper fi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 (redigerad) . Redigerad 11 april, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Mindre bildbomb på väg. Gissa vilken flygplats? That's right, Arlanda it is: Stampe lite framför mig: Jag ville också stunta, så jag tog mitt Red Bull-plan och följde efter: Det gick uppför: Och sedan nerför: För att sedan plana ut sig: Stampe bytte plan: Men starten misslyckades totalt: Men han kom upp!: Typ..: Jag märkte också att mitt plan inte hade något golv: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 (redigerad) . Redigerad 11 april, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/wtt5zywwu2np.jpg Vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Hur svårt är det att köra FSX utan joystick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Hur svårt är det att köra FSX utan joystick? Vet inte om det är så svårt, men det blir jävligt tråkigt. En joystick bidrar otroligt mycket till känslan och de behöver inte vara så fruktanvärt dyra heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Hur svårt är det att köra FSX utan joystick? Det är rätt så svårt. Med tanke på att det är knappar du ska hålla in, så är det svårt att välja hur mycket du vill gasa/svänga och så vidare. Vet inte om det är så svårt, men det blir jävligt tråkigt. En joystick bidrar otroligt mycket till känslan och de behöver inte vara så fruktanvärt dyra heller. Verkligen! Har man en gång använt joystick, så finns det ingen möjlighet att man går tillbaka till knappar. Så otroligt stor skillnad och känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 (redigerad) Lite FSX:D med Accerlation paketet Jag styr och Joe Dirt ser till att det blir en flammande resa.. En lugn vacker resa med DC3:an PD-51 Mustang power! Han försökte landa *bump*&*skutt* Wait for it... Not yet!! And he has done it again. Another perfect landing by Joe Dirt a.k.a Flather Redigerad 1 februari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 (redigerad) Ouch Btw stammper, vilka modar har du till 18 Wheels of Steel? Redigerad 14 april, 2009 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts