mr_tobbe Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Om du hade varit smart hade du kollat i kommentarerna till bilden. Där har någon skrivit: MOHPA. Aldrig spelat det, men om någon säger att det är det så...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Grina inte. Ensam pedofil <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Grina inte. Ensam pedofil <3 That's me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 (redigerad) Grina inte. Ensam pedofil <3 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/t5rltz9p73ig.PNG[/img ] Ta gärna en bild där jag ligger sist, gör det. Redigerad 20 januari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Grina inte. Ensam pedofil <3 Men kom igen, håll er till cs-tråden, att lägga upp bilden både här och där är bara onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Men kom igen, håll er till cs-tråden, att lägga upp bilden både här och där är bara onödigt. Jacker och Weener lägger upp BF2-mod bilder här. Det finns en battlefield tråd. Vi pratar om olika saker i de olika trådarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Jacker och Weener lägger upp BF2-mod bilder här. Det finns en battlefield tråd. Vi pratar om olika saker i de olika trådarna. Ja, men de lägger inte upp bilder både här och i BF2-tråden. Ska vi vara riktigt petnoga så ska deras BF2-modbilder dessutom höra hemma här och inte i BF2-tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Ja, men de lägger inte upp bilder både här och i BF2-tråden. Ska vi vara riktigt petnoga så ska deras BF2-modbilder dessutom höra hemma här och inte i BF2-tråden. BF är BF. I vilket fall, i CS tråden diskuterar man CS också. Här lägger man bara upp. Och det finns folk som inte läser de trådarna, så om Kicken ville ha uppmärksamheten att folk skulle titta där så kan han ju lägga upp den här. Anyways, om man tänker efter så är det här en fruktansvärt värdelös debatt. D; Och jag är trött. Palla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Denna tråd är tillför screens från alla spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Denna tråd är tillför screens från alla spel. Exactomundo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 BF är BF. Eller hur och inte BF-mods. Nåväl, vi skiter i det här som sagt. Anyhow, She R schmexy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Denna tråd är tillför screens från alla spel. Och nu har ni trådskaparens ord på det Tänkte jag skulle retexturera rak 6-an http://img84.imageshack.us/img84/6033/streetlegalredline20080cw8.th.jpg Och modda baierns orginal motor http://img84.imageshack.us/img84/6681/streetlegalredline20080yn0.th.jpg Från 200 > 1020 hp Och sen älskar jag hur den tar kurvorna http://img84.imageshack.us/img84/5017/streetlegalredline20080dc7.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 (redigerad) "THE Alyx Vance." Redigerad 20 januari, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Teehihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Hade träning ikväll. (Klicka för större bilder) I väntan på att det ska börja bestiger man helikoptrar. Vi började med att öva landstigning. Här täcker vi grupp Charlie medans de avancerar. Sedan övade vi på infanteristrid/kommunikation mellan grupper. Min grupp är egentligen pansarnissar, men vi måste ändå öva infanteristrid då vi kommer spela som infanteri på de banor som inte har pansar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 (redigerad) Kofot <3 Burn baby buuuurn! Catch! Redigerad 21 januari, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Jag kör med favvocombon; Mammoth Tanks & Pitbulls (med mortar). Speciellt när man lirar mot scrin för dom har så djävulskt mycket flygande. http://img175.imageshack.us/img175/6785/cnc3js9.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 (redigerad) Jag kör med favvocombon; Mammoth Tanks & Pitbulls (med mortar). Speciellt när man lirar mot scrin för dom har så djävulskt mycket flygande. AAAAaaahhhhHHH!!! Älskar det där spelet! Fyfasiken vilka minnen man får när Alle090 och jag spelade det (Du spelar på min favoritbana ) Redigerad 22 januari, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Zombiecue någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 (redigerad) Zombiecue någon? *MOAN* Grrr.. Ser gott ut @Joe Dirt Måste fixa min wall mod nångon :-( Redigerad 22 januari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts