Boomer Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Spel ? World In Conflict. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Fniss. Fniss indeed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Den satt där den skulle! http://static.pici.se/pictures/IGGuneXEy.png "Den .. sitter .. fast .. i .. halsen!" http://static.pici.se/pictures/UhPnoIjab.png "Åhnej, inte blod på nya mattan, varsomhelst men inte nya mattan!" http://static.pici.se/pictures/WbRattVMU.png "Oroa dig inte! Tror ni verkligen att jag skulle få vara doktor om jag inte ens kunde separera ditt huvud från din kropp säkert?" http://static.pici.se/pictures/CiXnADfVM.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Den satt där den skulle! Fan vad mycket färger det var i ditt! Mitt och Lajjans var bara grått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Fan vad mycket färger det var i ditt! Mitt och Lajjans var bara grått. Tror att det där är en nyare version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Tror att det där är en nyare version Ja, jo. Det förstår ju jag med, blev bara så överraskad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Wohoo! Jag vann! Jag vann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) Wohoo! Jag vann! Jag vann! We have a winner.. You won 1 000 000 dollar!!! winner: Fuck vad booring... Ett pokerface är ett pokerface Spel? Redigerad 12 januari, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 We have a winner.. You won 1 000 000 dollar!!! winner: Fuck vad booring... Ett pokerface är ett pokerface Spel? World Series of Poker 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 World Series of Poker 2008. Går det att spela online? Skulle vara kul med gtasajten-turnering. ---- Jag och en kille till bumpade oss hit från taket som är vänster i bild (som i princip inte syns). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Går det att spela online? Skulle vara kul med gtasajten-turnering. Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Övat med AWP'n, k/d ratio någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Övat med AWP'n, k/d ratio någon? Hej jag skryter med mina stats och spelar fortfarande CS, trots att det är 10 år gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Source släpptes 2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) *le gone* Redigerad 12 januari, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Övat med AWP'n, k/d ratio någon? DeathMatch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) Övat med AWP'n, k/d ratio någon? Source. Sug min 1.6 kuk. EDIT: Fel quote. Redigerad 12 januari, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Source släpptes 2004. Ooops, my bad. Tittade inte noga och trodde det var CS 1.6 Men jag står fast vid min åsikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) DeathMatch... Slå mina stats på valfri deathmatch då EDIT: kan tilläggas att jag och en kompis tävlade vem som kunde få bäst stats, han sa att hans bästa var 104/12, sen när jag skickade bilden var hans bästa helt plötsligt 104/8 >.< Redigerad 12 januari, 2008 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Ooops, my bad. Tittade inte noga och trodde det var CS 1.6 Men jag står fast vid min åsikt! Fotboll är 100+ men det spelas fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts