Alle090 Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 (redigerad) Love HomeWorld 2 EDIT: Ny sida Redigerad 4 januari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Love HomeWorld 2 Ser sjukt tråkigt ut dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Love HomeWorld 2 EDIT: Ny sida Same goes for you. Thumbnails uppskattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 (redigerad) Ser sjukt tråkigt ut dock. Men det är Sjukt kul, Men gammalt... Same goes for you. Thumbnails uppskattas. ?? Var är den regeln?? EDIT: Varför? BTW: Var är era? §1.1 - Alla inlägg måste innehålla bilder, gäller även om du ska kommentera andras bilder. ________________________________________________________________________________________________ Mooreee Ute och Flyger lite med Flather (Joe Dirt) Varsin F-18.. Och så med Flather bakom ratter och Flygplanet genom marken Redigerad 4 januari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 bajs För jag tycker det är otroligt irriterande att behöva scrolla igen 500 bilder för att komma fram till nästa inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 (redigerad) För jag tycker det är otroligt irriterande att behöva scrolla igen 500 bilder för att komma fram till nästa inlägg. Men fasiken vad du klagar!!!!! Du gör ju inte saken bättre med att posta skit inlägg _____________________________________________________________ Spelade lite på lan Det gick bra Redigerad 4 januari, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Booooring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Men fasiken vad du klagar!!!!! Du gör ju inte saken bättre med att posta skit inlägg _____________________________________________________________ Spelade lite på lan Det gick bra Känner igen, kommer inte ihåg vilket spel... Booooring. Crysis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Känner igen, kommer inte ihåg vilket spel... Call of Duty 4... ------ ..och precis därför postar jag nu en screen från ett annat braigt spel från 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 ..och precis därför postar jag nu en screen från ett annat braigt spel från 2007. WiC är ganska roligt att lana på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Känner igen, kommer inte ihåg vilket spel... Crysis? Nope. Frontlines. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Love HomeWorld 2 *en massa bajs* Ny sida Nog för att Homeworld 2 är ett bra spel men fixa artifakterna så mina ögon inte brinner upp, pöjk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Fniss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Fniss. Omg! Civilization ... Hmm, IV? Damn, vart sugen på att lira nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Någon som vet varför inte jag kan ladda upp bilder från Mafia? Kan ladda upp alla andra bilder men inte från Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Någon som vet varför inte jag kan ladda upp bilder från Mafia? Kan ladda upp alla andra bilder men inte från Mafia. Filformat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Spelade lite CoD 4 förut... Sir, Are you finding anything??? Hmm, Någon har förmågan att ta självmord! Måste spela på lägsta grafiken, Jag TROR att det är en fläkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Spelade lite CoD 4 förut.. Måste spela på lägsta grafiken, Jag TROR att det är en fläkt Det är en ond rund fläkt som kommer äta dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Någon som vet varför inte jag kan ladda upp bilder från Mafia? Kan ladda upp alla andra bilder men inte från Mafia. För det första, var laddar du upp bilderna? För det andra, vad är det för format på bilden? För det tredje, vad är det för storlek på bilden? Gtasajten: Klarar inte av bmp-filer. Klarar bara av filer upp till 200kb/post, du kan alltså ladda upp två bilder på 100kb, men sedan är det stopp. Beffo: Klarar inte av bmp-filer. Image... Nej, jag använder inga andra uploads. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Call of Duty 4... ------ ..och precis därför postar jag nu en screen från ett annat braigt spel från 2007. Spel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts