Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Ser ut att vara mycket att hålla reda på där :huh: eller det är bara jag som tycker det ser rörigt ut ;)

Hmmm, bara jag som inte kommer in på den sidan?

Nope, funkar inte för mig heller.

EDIT: Aha, fanns visst en korrekt länk några poster över mig.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilderna va helt okej Kicken ;)

Men var det verkligen värt att klara ut spelet? :huh:

Ja, var rätt roligt emellanåt. Lite tråkigt i längden, men helt klart värt det.

Roligast var nog att gå bärsärkgång på polissationen och döda alla. Annars är det ett stort plus i kanten att man kan gå in i exakt alla byggnader.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilderna va helt okej Kicken ;)

Men var det verkligen värt att klara ut spelet? :huh:

D VA COOLT MMYCKET BLOOOOOOOD..

Damn, får minnen då jag ser bilderna. Kommer ihåg då jag körde demot på multiplayer och massor av folk fuskade.. Fanns för fan klaner på demot

Sen alla buggar som man använde sig av, och teleport osv.. Alltså, utan fusk då. Multiplayer är kul som satan kommer jag ihåg. Lägga granater på backen, lägga en kartong över... Fylla hus med bensin och tända på då spelare går in. Så jävla kul. Såg att du bara hade dödat runt 400st dock. :(

Edit: Har Cdon Postal 2?

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

D VA COOLT MMYCKET BLOOOOOOOD..

Damn, får minnen då jag ser bilderna. Kommer ihåg då jag körde demot på multiplayer och massor av folk fuskade.. Fanns för fan klaner på demot

Sen alla buggar som man använde sig av, och teleport osv.. Alltså, utan fusk då. Multiplayer är kul som satan kommer jag ihåg. Lägga granater på backen, lägga en kartong över... Fylla hus med bensin och tända på då spelare går in. Så jävla kul. Såg att du bara hade dödat runt 400st dock. ;)

Edit: Har Cdon Postal 2?

Jag var inte massmordskillen precis :huh:

Sedan tyckte jag fett synd om dom jag skjutit och låg på mage och kröp och bad mig om att skona sitt liv.

Det var det sjukaste jag sett.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var inte massmordskillen precis :huh:

Sedan tyckte jag fett synd om dom jag skjutit och låg på mage och kröp och bad mig om att skona sitt liv.

Det var det sjukaste jag sett.

Det är bara så våldsamt som du är.. Apocalypse Weekend är ännu värre, där kan man hugga fienderna i småbitar tills inälvorna flyter/ramlar ut.

Skillnaden mellan Postal och många andra spel är att Postal-serien inte belönar dig för massmord som i gta.

Bajshumorvideosomärtråkigmenendåkul..

Gjorde dne för ett tag sen i brist på annat.

Eriks Edit: Ja, rösten som talar är från GTA. ;)

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelade lite Project Reality med Jacker.

Först körde han mig i sin bil, en bestämd och redig karl med grov mustach och fast handlag om ratten.

adlvlo1kqybu.jpg

Här satt jag brevid, lite ledigt och letade efter fiender att hysta sten på

yszpcw0mrbys.jpg

Tillslut befann vi oss på ett torg, här står jag och drar en pose med en sten i min hand.

2srudhf7t04a.jpg

Vi klättrade upp på en Moské, men när jag skulle ta mig ner ramlade jag rakt ner, platt fall, i den hårda marken.

gi1rfy7eqo0u.jpg

Detta tyckte inte jag var kul, så jag drog till torget och hängde med moppegänget istället... :mf_doof:

c17buf581f0c.jpg

SLUT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först körde han mig i sin bil, en bestämd och redig karl med grov mustach och fast handlag om ratten.

Tillslut befann vi oss på ett torg, här står jag och drar en pose med en sten i min hand.

Vi klättrade upp på en Moské, men när jag skulle ta mig ner ramlade jag rakt ner, platt fall, i den hårda marken.

Detta tyckte inte jag var kul, så jag drog till torget och hängde med moppegänget istället... :mf_doof:

SLUT!

Dina bildserier är ju fan underbara! :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SLUT!

:w000t:

Lite bilder från mig:

(Klicka för större bilder)

Hugo tar ledet och agerar mänsklig sköld i jakten de oheliga.

ult7q9dngtnr.jpg

Hugo visar sitt fina hus där han ser fram emot många långa timmar med GTA IV framför platt-TVn och Project Reality framför datorn.

n3hlbzsbkcfg.jpg

Men vi bestämde oss för att vi kunde göra mer skada tillsammans, så Hugo beväpnade sig med en AK-47 och täckte för ansiktet med en palestinasjal.

8829ajrf40pt.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor