Illousion Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 (redigerad) FILM?? *BILDER*Bullet! Spelade lite idag, så många underbara minnen Redigerad 26 december, 2007 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 (redigerad) . Redigerad 11 april, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Drop your gun, biiaaatch! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/aje8bilh1pzl.jpg Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Vilket spel? Reservoir Dogs. Kort, men mycket underhållande spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Gissa vad Niklas har börjat spela igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Gissa vad Niklas har börjat spela igen. I luv u 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 (redigerad) Spelade lite idag, så många underbara minnen Need for Speed 2 ? Minnen! Jag kom ihåg när min skiva repades så jag inte kunde spela. Det är vad man kallar traumatiska barndomsupplevelser! Redigerad 27 december, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Gissa vad Niklas har börjat spela igen. Pokémon? Är det ettan eller tvåan? Kanske borde testa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Need for Speed 2 ? Minnen! Jag kom ihåg när min skiva repades så jag inte kunde spela. Det är vad man kallar traumatiska barndomsupplevelser! Haha jag kommer ihåg när var liten... Älskade spelet!! Installerade det på min 50 Mhz och jag låg i ca 0.3 FPS men jag var nöjd ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Pokémon? Är det ettan eller tvåan? Kanske borde testa... Det är ettan för det är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Lyckades efter 1 års försök att knäcka mitt steam lösen Märks att det var ett bra tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Lyckades efter 1 års försök att knäcka mitt steam lösen Märks att det var ett bra tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Postar man bilder på sin k/d ratio... ... Har man antagligen ett väldigt uppblåst ego ... Tror man att individuell skicklighet är allt som betyder något ... Anser man nog att "There is no "I" in team" ... Spelar CS public Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Postar man bilder på sin k/d ratio... ... Har man antagligen ett väldigt uppblåst ego ... Tror man att individuell skicklighet är allt som betyder något ... Anser man nog att "There is no "I" in team" ... Spelar CS public Speciellt när man visar bilder från Deathmatch och Gungame servrar, svårt att få kills där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Ge oss lite PCW stats-bilder... Då kan ni börja skryta. Inte värt att skryta med public stats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Colin Mcrae DiRT - Min underbara Lacer - Finns många olika race typer, vilket ger det mycket variation. - innifrån bilen ovan. - Lancern igen på starten Spelet är underbart måste jag säga. Man kör en sjukt snygg bana, sen kommer man ut till den helt underbara menyn Wow Någon mer som spelar detta lovely game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Lyckades efter 1 års försök att knäcka mitt steam lösen Märks att det var ett bra tag sen Det roliga är att exakt alla där verkar vara noobs. Säger inte att namnen säger något om skillet, men det är ju bara kolla vilka namn dom har. "Cof4dsj" eller liknande typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Colin Mcrae DiRT - Min underbara Lacer - Finns många olika race typer, vilket ger det mycket variation. - innifrån bilen ovan. - Lancern igen på starten Spelet är underbart måste jag säga. Man kör en sjukt snygg bana, sen kommer man ut till den helt underbara menyn Wow Någon mer som spelar detta lovely game? Nepp ska kanske spela det igen. Du spelar säkert det för att hedra Colin McRae Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Nepp ska kanske spela det igen. Du spelar säkert det för att hedra Colin McRae Nej det gör jag inte Spelar för att spelet är UNDERBART Grafiken, känslan och dess fina miljöer och menyn i spelet är ett stort + för man blir glad när man kommer ut till den liksom Wonderful R.I.P Colin Mcrae! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 (redigerad) BOINK! Redigerad 28 december, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts