Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Vet men djuren låter gulligare... eller kanske inte förresten :D

321tzw4va129.jpg

zltgasdlo1h2.jpg

:D (PC versionen)

Dagens kvinnor.. :D

The story about the tank and me.

We met each other out in the jungle, it looked at me and smiled.

Soon we started dating. But I got out of missile launchers, we could not do things

together anymore.

post-9958-1198022408_thumb.jpg

Soon it found someone else and left me.. ^_^

post-9958-1198022420_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fett grymt... Ta och kör Road King på Speed Bowl banan... Fick alla nomineringar plus att jag kom etta :wub:

Gött snack! Flatout 2 är förövrigt ett ganska skadligt spel att spela. Har slått sönder min hand, mitt nattduksbord och kastat sönder min mobil nu pga alla tabbar och missar man gör när man är asnära att vinna. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gött snack! Flatout 2 är förövrigt ett ganska skadligt spel att spela. Har slått sönder min hand, mitt nattduksbord och kastat sönder min mobil nu pga alla tabbar och missar man gör när man är asnära att vinna. :o

Haha hör dig högt och tydligt... Jag har slagit sönder 1 tangentbord för att jag blev arg... Ett till tangentbord gick sönder när jag blev arg för jag kraschade 2 meter före mål och förlorade (jag slängde med armen och där stog ett glas med cola :wub:) Sedan har min skärm tagit lite stryk och jag har tagit MYCKET stryk ^_^

Men fyfan vad FlatOut 2 är roligt :wub: Skulle inte sluta spela det även om jag fick 1 miljon kronor... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor