I lol Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Vet men djuren låter gulligare... eller kanske inte förresten (PC versionen) Dagens kvinnor.. The story about the tank and me. We met each other out in the jungle, it looked at me and smiled. Soon we started dating. But I got out of missile launchers, we could not do things together anymore. Soon it found someone else and left me.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Gears of War. Har de fixat så att det faktiskt går att lira mer än 2 minuter nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Har de fixat så att det faktiskt går att lira mer än 2 minuter nu? Sparfilen raderades faktiskt bara en gång för mig, men nej, dom har inte fixat det vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Sparfilen raderades faktiskt bara en gång för mig, men nej, dom har inte fixat det vad jag vet. Det krashade var andra minut för mig. Tog bort skiten, waste på ration för mig. Men får väl fixa på nytt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Har de fixat så att det faktiskt går att lira mer än 2 minuter nu? Det har aldrig kraschat för mig och min sparfil har aldrig försvunnit. Spelade precis i säkert 50 minuter så mitt funkar hur bra som helst iaf (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Jag körde igång en quickplay på GH3, har inte lirat det på över en vecka nu, så lite dåligt vart det. Dock lite slarvmissar men vart rätt nöjd ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Wohoo!! Metallica - One!! Älskar att spela den på riktig gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Hehe, det där spelade jag häromdan. Det var förvånansvärt välgjort faktiskt. Romare btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 (redigerad) http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/wzzzp53wd5g2.JPG Redigerad 20 december, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Provade GH 3 idag på ONOFF! Fyfan vad det var jobbigt med den där lilla flipp saken som ska föreställa strängarna! Aja fick en Note streak på typ 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Damn! Inte nog med att man kom etta, här kammade jag hem 3 fina nomineringar som grädde på moset. Pengar rullar in som de ska nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Damn! Inte nog med att man kom etta, här kammade jag hem 3 fina nomineringar som grädde på moset. Pengar rullar in som de ska nu Fett grymt... Ta och kör Road King på Speed Bowl banan... Fick alla nomineringar plus att jag kom etta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Fett grymt... Ta och kör Road King på Speed Bowl banan... Fick alla nomineringar plus att jag kom etta Gött snack! Flatout 2 är förövrigt ett ganska skadligt spel att spela. Har slått sönder min hand, mitt nattduksbord och kastat sönder min mobil nu pga alla tabbar och missar man gör när man är asnära att vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Gött snack! Flatout 2 är förövrigt ett ganska skadligt spel att spela. Har slått sönder min hand, mitt nattduksbord och kastat sönder min mobil nu pga alla tabbar och missar man gör när man är asnära att vinna. Haha hör dig högt och tydligt... Jag har slagit sönder 1 tangentbord för att jag blev arg... Ett till tangentbord gick sönder när jag blev arg för jag kraschade 2 meter före mål och förlorade (jag slängde med armen och där stog ett glas med cola ) Sedan har min skärm tagit lite stryk och jag har tagit MYCKET stryk Men fyfan vad FlatOut 2 är roligt Skulle inte sluta spela det även om jag fick 1 miljon kronor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Gissa vad Patrick har börjat spela igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Gissa vad Patrick har börjat spela igen. My little pony? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Fler bilder från Gow (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Gissa vad Patrick har börjat spela igen. Knights of the old republic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Sparfilen raderades faktiskt bara en gång för mig, men nej, dom har inte fixat det vad jag vet. HORA! Jag hade 2 banor kvar på Ace 5 och idag när jag skulle spela igen så ÄR SPARFILSJÄVELN BORTA! :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 HORA! Jag hade 2 banor kvar på Ace 5 och idag när jag skulle spela igen så ÄR SPARFILSJÄVELN BORTA! Jag är nog på Ace 5 tror jag precis i början, vill du kan du få den sparfilen. Om det inte känns to far away Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts