Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Tycker nästan att alla spelen är roligast på PC (Dock har jag aldrig ägt en konsol, inte äns snes eller n64 ller bågot :lol: men jag har ju provat hos kompisar!)

Håller med dig, spel är roligare på PC. Har haft ps1 ps2 xbox 360 men tröttnat på alla, men pc tröttnar jag aldrig på :) Jag tycker att känslan blir bättre på PC, det är därför som jag håller mig till det nu.

Kommer lite fler bilder :

Ehum, pinochios näsa blir längre när han ljuger, tjejens läpp blir lååång när hon ljuger :P

yfcziizjhtkc.jpg

Provade på Viva Pinata tidigare ikväll, konstigt nog så tyckte jag att det var roligt.

ebnt5ld3gkw8.jpg

Kanske för att jag tycker dom små "djuren" är söta :)

ejm7nq3ilfyr.jpg

Och så klart lite kärlek :D

gbem4skdeyhv.jpg

Vad jag har förstått av spelet såhär långt är att man bygger sin lilla trädgård så ska man försöka locka till sig olika pinatas och få dom att bosätta sig. Sen ska dom para sig, och man får bygga "hus" till dom. Man ska akta sig för dom "onda" pinatasen, har ju dock inte stött på en sådan än. Spelet kan vara kul när man inte har något annat vettigt att göra :D (Bilderna är från PC versionen)

Redigerad av MiRRe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor