SilentViper Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) Naje Valle-Ball inte förstöra hedliga Mafia med modar Redigerad 11 december, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Naje Valle-Ball inte förstöra hedliga Mafia med modar Du är bara avundsjuk för att du inte kan modda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Du är bara avundsjuk för att du inte kan modda Det mafia "levde på" var känslan, den försvinner helt om man byter ut en massa. Mafia ska inte moddas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Det mafia "levde på" var känslan, den försvinner helt om man byter ut en massa. Mafia ska inte moddas. Kunde inte sagt det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Åh, fatta vad jag älskar den här låten. Ska försöka mig på fem stjärnor när jag kommer hem från jobbet idag. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/n12w45f7s4s9.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Det mafia "levde på" var känslan, den försvinner helt om man byter ut en massa. Mafia ska inte moddas. Second that. Måste intstallera det idag känner jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Åh, fatta vad jag älskar den här låten. Ska försöka mig på fem stjärnor när jag kommer hem från jobbet idag. *Bild* Håller fullt med, nog min favvo låt i spelet, efter Take this life och One. Sätter 96-98% på Expert, men jag ger mig inte förns jag har 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Håller fullt med, nog min favvo låt i spelet, efter Take this life och One. Sätter 96-98% på Expert, men jag ger mig inte förns jag har 100%. Expert? Jag som tycker spelet är svårt nog på medium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Håller fullt med, nog min favvo låt i spelet, efter Take this life och One. Sätter 96-98% på Expert, men jag ger mig inte förns jag har 100%. 100% sätter jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 100% sätter jag På FoF ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 På FoF ja Och skillnaden är..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 På FoF ja Spelar väl ingen roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Och skillnaden är..? FoF är FAN så mkt lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 (redigerad) FoF är FAN så mkt lättare Låtarna ser exakt likadana ut Redigerad 12 december, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 FoF är FAN så mkt lättare FoF är FAN så mkt svårare när man väl vant sig vid gitarren. Tro mig, jag har spelat båda mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Låtarna ser exakt likadana ut Tkr endå FoF e mkt enklare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Yäy. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/akikd2vyuqhp.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Yäy. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/akikd2vyuqhp.JPG trevlig låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Roligaste låten på hela GH 3 är ju Helicopter med Bloc Party. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Tkr endå FoF e mkt enklare Tkr inte ja .. de e typ inT de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts