Lajnux Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Vad i hela friden är det jag ska ha här?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Vad i hela friden är det jag ska ha här?! Det där såg lite diabloliknande ut. TELL ME THE NAME! Det kan inte vara ett bälte då? Det kanske är en plats att ha pilar i om det finns några sådana. Rena gissningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Det där såg lite diabloliknande ut. TELL ME THE NAME! Det kan inte vara ett bälte då? Det kanske är en plats att ha pilar i om det finns några sådana. Rena gissningar. Titan Quest är namnet på spelet. Hittar tyvärr ingenting i affärerna som skulle passa in där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Titan Quest är namnet på spelet. Hittar tyvärr ingenting i affärerna som skulle passa in där. Oh, jag hade hoppats på något annat. Halsband då, har du något sådant på dig redan? Ska det vara något cirkulärt? Syftar då på att det som är inristat ser ut som en cirkel. Äsch jag vet inte, vänta på att någon som har spelat säger till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 (redigerad) Titan Quest är namnet på spelet. Hittar tyvärr ingenting i affärerna som skulle passa in där. Något utseende item... (Typ som theifsuit i SRO eller som klädslotsen i FlyFF) Det är iaf vad jag tror. Redigerad 8 december, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Har själv Titan Quest och har för mig att det är halsband som ska in där, ja. Men var längesen jag spelade det, så lita inte på mig till mer än 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Fel fel fel, Det är ett slot för en "Artifact" so man kan hitta papper på vad som behövs, eller om du har tur hitta hela Spelet är btw Titan Quest: Immortal Throne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Här kör vi hardcore med 4 pistoler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Här kör vi hardcore med 4 pistoler Hur i helvete går det där till????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Hur i helvete går det där till?????? Ett bugg, man ser typ en till av sig själv, 4 ben om man kollar ner, kul, men ganska irriterande efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Efter Umbertos Europa Universalisfest kunde jag själv inte låta bli att damma av skivorna för att ta mig en runda. Sjukt kul! Najs, najs. Ser att Castille har det bättre ställt med ekonomin än mitt kära konkursbo Danmark. Snålt, väldigt snålt av dom att göra så. Biltillverkarna kan väl inte precis påverkas nåt så hemskt av att deras bilar blir krossade när man voltar dom i ett spel. Det är iaf inte som att den större delen av dom som spelar spelet ska köpa en Lamborghini eller Viper snart, men ångrade sig när dom såg den gå sönder i ett spel. Ptja, det är en image-fråga. Sedan har ju biltillverkare intressen också utöver att sälja bilar. T.ex. Ferrari säljer ju enorma mängder memorabilia, kläder, parfymer m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 "I know what you're thinking, but I don't even like video-games" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Har börjat spela Mafia igen Toppar hastighetsmätaren, notera varvräknaren, bilen har fortfarande massa att ge Drar iväg med en Ford Mainline Kör 190 på en slingrig skogsväg (spelet är moddat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Har börjat spela Mafia igen Drar iväg med en Ford Mainline Kör 190 på en slingrig skogsväg (spelet är moddat) Vart tankar du moddar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Vart tankar du moddar? *Host*Google*Host*... Usch jag måste göra något åt min förkylning! http://mafiascene.com/modules.php?name=downloads Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Modern Mod ftw!!! Notera AK-47an i baksätet på sista bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) . Redigerad 11 april, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 [/qoute] Vad är det för spel? Verkar smått roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Vad är det för spel? Verkar smått roligt? Expressens mycket gamla spel som heter "Expressen: Sportåret 1994." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Expressens mycket gamla spel som heter "Expressen: Sportåret 1994." In på msn och skicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts