Joe Dirt Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Så alla spel som är bra måste ha bra grafik, eller vad menar du? Beror på... Till exempel Transport tycoon har skit dålig grafik men roligt men som typiskt 3d spel så måste det vara ganska bra grafik för att det ska vara spelbart tycker jag Så att om det är ett spel med "bilder" (2d grafik) så tittar jag mest på själva handlinden... 3D spel så tittar jag mest på grafiken och går efter det (Undan tag ibland)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Svea Rike? Europa Universalis 3. http://static.pici.se/pictures/LQxJjNGrt.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Europa Universalis 3. Kan man erövra världen i det? Hur man vill? Får man göra vad man vill men vilket folkslag som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 (redigerad) Kan man erövra världen i det? Hur man vill? Får man göra vad man vill men vilket folkslag som helst? Ja. Nej. Ja, fast inte riktigt. Redigerad 22 november, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 (redigerad) Kan man erövra världen i det? Hur man vill? Får man göra vad man vill men vilket folkslag som helst? Mja, man kan erövra världen men det lär bli svårt och att göra det som t.ex. Sverige är i princip omöjligt. Det är ganska realistiskt på så vis att det inte räcker med att man ockuperar ett område för att erövra det utan all annektering sker först när kriget är slut i samband med att man förhandlar fram ett fredsfördrag. På den första bilden hade jag t.ex. ockuperat hela svenska östkusten upp till Stockholm medan Norge, min allierade, hade tagit Dalarna och Värmland. Trots det var det enda vi "vann" i fredsfördraget att Sverige slutar göra anspråk på Halland och Skåne. OCH 1 dukat!! Redigerad 23 november, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Det där spelet är det nåt internet spel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Det där spelet är det nåt internet spel eller? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 (redigerad) Här är jag och återupplever spännande, realistiska och historiskt korrekta andra-världskriget-händelser. http://pici.se/thumbs/t_muFEPZcgJ.gif Heinz hade alltid varit mycket intresserad av små stretchövningar som man kunde utföra i vardagen. http://pici.se/thumbs/t_sCJYsJmfh.gif 3 dagar! 3 dagar och åtta man tog det att få upp den där satans flaggan! Och så kommer EN britt och förstör allting! Verdammt! http://pici.se/thumbs/t_jrvUcYvpy.gif Va? Era lederhosen? Nej vi har inte sett dem! Redigerad 26 november, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Call Of Duty 1 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 (redigerad) Bild 1 Bild 2 Bild 3 Bild 4 Bild 5 Bild 6 Bild 7 Bild 8 Bild 9 Bild 10 Bild 11 Bild 12 Bild 13 Bild 14 Bild 15 Bild 16 Bild 17 Bild 18 Bild 19 Gissa spel och säg vilken bild är finast Redigerad 27 november, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Gissa spel och säg vilken bild är finast Där en blir skjuten cinema stil är rätt snygg. Spelet är stranglehold Bara att meja hela tiden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Där en blir skjuten cinema stil är rätt snygg. Spelet är stranglehold Bara att meja hela tiden eller? Rätt och rätt. Det är sjukt mycket kulor som far igenom luften i Strangehold. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Rätt och rätt. Det är sjukt mycket kulor som far igenom luften i Strangehold. Haha, det var ju inte överdrivet svårt med tanke på att spelets namn stog med i titlarna på bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Haha, det var ju inte överdrivet svårt med tanke på att spelets namn stog med i titlarna på bilderna. Kom på det när jag hade laddat upp alla bilderna, orkade inte ändra då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Call Of Duty 1 ? Nej. The Sims: Hot Date. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Nej. The Sims: Hot Date. Fett coolt... Vart fick du tag i FP moden?? Hur fick du tag på vapnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Jag fick en kille att göra ett specialgjort player skin till Vice City åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Så här ser en totalkraschad Viper ut http://img408.imageshack.us/img408/4205/nfsprostreet112gj7.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Så här ser en totalkraschad Viper ut *Bild* Gud vad uselt krascharna ser ut att vara... Bilen har ju inte förändrats nått!! Samma form och allting förutom front bumpern och rear bumpern... Dom har misslyckats med den delen av spelet tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts