Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Så alla spel som är bra måste ha bra grafik, eller vad menar du?

Beror på... Till exempel Transport tycoon har skit dålig grafik men roligt men som typiskt 3d spel så måste det vara ganska bra grafik för att det ska vara spelbart tycker jag :mellow: Så att om det är ett spel med "bilder" (2d grafik) så tittar jag mest på själva handlinden... 3D spel så tittar jag mest på grafiken och går efter det (Undan tag ibland)...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man erövra världen i det? :D

Hur man vill? :naughty:

Får man göra vad man vill men vilket folkslag som helst? :mellow:

Mja, man kan erövra världen men det lär bli svårt och att göra det som t.ex. Sverige är i princip omöjligt. Det är ganska realistiskt på så vis att det inte räcker med att man ockuperar ett område för att erövra det utan all annektering sker först när kriget är slut i samband med att man förhandlar fram ett fredsfördrag.

På den första bilden hade jag t.ex. ockuperat hela svenska östkusten upp till Stockholm medan Norge, min allierade, hade tagit Dalarna och Värmland. Trots det var det enda vi "vann" i fredsfördraget att Sverige slutar göra anspråk på Halland och Skåne. :mellow:

OCH 1 dukat!! :)

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är jag och återupplever spännande, realistiska och historiskt korrekta andra-världskriget-händelser. >_<

Heinz hade alltid varit mycket intresserad av små stretchövningar som man kunde utföra i vardagen.

3 dagar! 3 dagar och åtta man tog det att få upp den där satans flaggan! Och så kommer EN britt och förstör allting! Verdammt!

Va? Era lederhosen? Nej vi har inte sett dem! Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor