DrStupid Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Jag tycker samma sak, fast med CoD4. Tycker du CoD4 är repetivt så kommer du hata SoF: Payback Nästan i klass med Serious sam 2 när det gäller variation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Tycker du CoD4 är repetivt så kommer du hata SoF: Payback Nästan i klass med Serious sam 2 när det gäller variation! Nja, inte så konstigt om Payback blev ganska dåligt. Var inte det något ryssbygge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Ligger i NFS tråden men lägger upp den här också Observera att jag inte har kommit så långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Ligger i NFS tråden men lägger upp den här också Observera att jag inte har kommit så långt Upplösningnen var otroligt läskig! <Kör du i den eller har bilden skalats ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Skalat ner så den inte blir så jävla stor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Jag tycker samma sak, fast med CoD4. Dem två första SoF jag har kört har varit rätt bra, hoppas Payback är minst lika bra. Edit: Kanske skall posta en bild också. Får bli en gammal. ;D SoF 2 var riktigt dåligt tyckte jag faktiskt, men ettan är ju guld värt. Detta spelet håller nästan samma klass som ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 SoF 2 var riktigt dåligt tyckte jag faktiskt, men ettan är ju guld värt. Detta spelet håller nästan samma klass som ettan. SoF Payback är ju ett fiasko, ultralinjära banor och brutalt stelt gameplay. Kane & Lynch däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 SoF Payback är ju ett fiasko, ultralinjära banor och brutalt stelt gameplay. Kane & Lynch däremot. Har hört att det är kasst med dålig grafik. Let me hear your opinions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Har kört detta ett tag nu, men jag började om idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Har kört detta ett tag nu, men jag började om idag. The Witcher? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 (redigerad) The Witcher? Jajjemän! Varsågod. SoF 2 var riktigt dåligt tyckte jag faktiskt, men ettan är ju guld värt. Detta spelet håller nästan samma klass som ettan. Nu har jag kört Payback. Det var väldigt dåligt gjort måste jag erkänna, som om dem bara slängt ihop lite skit. Huvuden splattas på en gång, inga "delar" av huvudet splattas, utan hela huvudet. Väldigt stelt, tillochmed stelare än vad CoD4 är. Payback skulle ha varit riktigt kul runt, när SoF2 kom ut? =P Ursäkta för lilla offtopicen. Redigerad 18 november, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Well. Jag älskar hjärndöda FPS. --- Yiiihaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Jag och Joki lirade ZDM (Zombie DeathMatch) på Dust Och inte bara vi som hade roligt Korsad människa och Zombie Massor av döda striders ochen naken bärnd zombie..(Joki) Stol SPAM!!! En BLIMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 (redigerad) Jag och Joki lirade ZDM (Zombie DeathMatch) på Dust Och inte bara vi som hade roligt Korsad människa och Zombie Massor av döda striders ochen naken bärnd zombie..(Joki) Stol SPAM!!! En BLIMP Lol, stol spam... Hmm... Påminner lite om din lilla Spama-containrar-så-att-min-dator-kraschar leken Redigerad 18 november, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Lol, stol spam... Hmm... Påminner lite om din lilla Spama-containrar-så-att-min-dator-kraschar leken Det roligaste var nog att alla stolar flöt omkring tyngdlösa. Helt plötsligt kunde man se en stol sväva från ena sidan till den andra... Minns då både du och Joki var på min server och spammade nukes... Tider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 SoF Payback är ju ett fiasko, ultralinjära banor och brutalt stelt gameplay. Kane & Lynch däremot. Är det där spelet kul finns det till PC? Vad går det ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Är det där spelet kul finns det till PC? Vad går det ut på? Nej, det är inte kul. Iaf inte enligt mig. Grafiken duger väl, men allt annat känns som man har sett förut och är allmänt tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Haha den jag dödade ville visst föda barn _______________________________________ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Har inte spelat EE2 på väldigt länge, så nu när jag väl gjorde det så tog allting väldigt lång tid för mig. När jag såg ett jetflygplan gav jag upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Har inte spelat EE2 på väldigt länge, så nu när jag väl gjorde det så tog allting väldigt lång tid för mig. När jag såg ett jetflygplan gav jag upp. Tror han var lite före sin tid ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts