Jacker Skrivet 13 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Snälla, dra på AA. Det är ett helgerån att inte ha det, no matter what FPS! Han har faktiskt 2xFSAA ser det ut som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Lol tittade nyss på en video på youtube där en kille kör spelet på allra högsta (skämtar inte, ALLRA HÖGSTA) och han ligger runt 30 fps... Dock bara i början... ska gräva fram den så jag kanske skickar upp den senare idag... Genomskinlighetskantutjämning finns inte ens i spelets inställningar, och ska helst vara på supersampling, vilket i Crysis fall blir löjligt resurskrävande. Och med riktig kantutjämning menar jag inte 2xFSAA, utan minst 8xSSAA. Lagom svårt att se om han använder kantutjämning alls med youtube btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Spelade lite UT3 (demo) med nya datorn. Allt på högsta och 62fps konstant. Hur skönt som helst. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/zofyuhohquu4.jpg http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/p1kzdft8sqv2.jpg http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/1s5fgtieqo2o.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Spel? Crysis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 (redigerad) Crysis ... Är det bra? Redigerad 25 juni, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 ... Är det bra? Såder... Gillar grafiken men hatar resten... Men det är vad jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Den som kan lista ut vad detta är för spel får ingenting. VARNING FÖR STARKA BILDER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Den som kan lista ut vad detta är för spel får ingenting. VARNING FÖR STARKA BILDER! Vild gissning ... Soldier of Fortune: Payback? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Den som kan lista ut vad detta är för spel får ingenting. VARNING FÖR STARKA BILDER! det var ju... mysigt CoD4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Gud vad det gick bra för mig i cod 4 förut idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Vild gissning ... Soldier of Fortune: Payback? Yeeees! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Yeeees! *Bilder* Najs! Värt att spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Yeeees! *Bilder* Det liknar faktiskt lite postal... Hehe det måste man ju nästan prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Yes. Väldigt kul faktiskt. Måste säga att det är mer underhållande än CoD4 och Crysis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Soldier Of Fortune Pay Back. Har fastnat på första barnan För jag ska spränga den dära jäv*a blocken. Men kan inte. Står ingenting över HUR jag ska förstöra den. Har försökt med allt. Granater Skjutit hur mycket som hellst på den. Need help Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Soldier Of Fortune Pay Back. Har fastnat på första barnan För jag ska spränga den dära jäv*a blocken. Men kan inte. Står ingenting över HUR jag ska förstöra den. Har försökt med allt. Granater Skjutit hur mycket som hellst på den. Need help Om du går nära den så ser man en röd markering, ála CoD. Tryck på E när du kollar på den så sätter han en bomb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Yes. Väldigt kul faktiskt. Måste säga att det är mer underhållande än CoD4 och Crysis. Underhållande i 10 minuter, ungefär. Riktigt värdelöst om jag får säga det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 (redigerad) Underhållande i 10 minuter, ungefär. Riktigt värdelöst om jag får säga det själv. Jag tycker samma sak, fast med CoD4. Dem två första SoF jag har kört har varit rätt bra, hoppas Payback är minst lika bra. Edit: Kanske skall posta en bild också. Får bli en gammal. ;D Redigerad 17 november, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts