Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Vad gör egentligen Anastrophic filtering? Har aldrig förstått. :wub:

16x Anastrophic Filtering lets you see stuff from far away so it doesn't look as much like clay .

Googlade på Anastrophic filtering och fick fram det där. Kan kanske utvecklas mer, eller till och med talas till rätta om mitt svar är fel. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla, dra på AA. Det är ett helgerån att inte ha det, no matter what FPS! :mf_doof:

Att dra på AA i Crysis är dels löjligt resurskrävande, och sen är det bara onödigt. Eftersom Crysis starka kort är mycket vegitation, som man vistas i i 90% av spelet, så är det först efter att man aktiverat genomskinlighetskantutjämning det blir snyggt overall. Och för att aktivera det och behålla flyt krävs NASAs universumrendrerardator, så jag sparar 10000 FPS och spelar såhär. :unsure:

EDIT: Aha, thumbnailen hade inte laddat klart för mig, trodde du kommenterade min bild. :P

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att dra på AA i Crysis är dels löjligt resurskrävande, och sen är det bara onödigt. Eftersom Crysis starka kort är mycket vegitation, som man vistas i i 90% av spelet, så är det först efter att man aktiverat genomskinlighetskantutjämning det blir snyggt overall. Och för att aktivera det och behålla flyt krävs NASAs universumrendrerardator, så jag sparar 10000 FPS och spelar såhär. :mf_doof:

EDIT: Aha, thumbnailen hade inte laddat klart för mig, trodde du kommenterade min bild. :(

Säker på att nasas dator räcker? :P

Den har ju bara 7 Terrabyte ram :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att dra på AA i Crysis är dels löjligt resurskrävande, och sen är det bara onödigt. Eftersom Crysis starka kort är mycket vegitation, som man vistas i i 90% av spelet, så är det först efter att man aktiverat genomskinlighetskantutjämning det blir snyggt overall. Och för att aktivera det och behålla flyt krävs NASAs universumrendrerardator, så jag sparar 10000 FPS och spelar såhär. :unsure:

EDIT: Aha, thumbnailen hade inte laddat klart för mig, trodde du kommenterade min bild. :mf_doof:

Lol tittade nyss på en video på youtube där en kille kör spelet på allra högsta (skämtar inte, ALLRA HÖGSTA) och han ligger runt 30 fps... Dock bara i början... ska gräva fram den så jag kanske skickar upp den senare idag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor