Lajnux Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Need for Speed: Pro Street var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Kör maxat. På bilden stod jag bakom en sluttning och det framför mig var en väg, så det var väl platt just därför. Multiplicerad Anastrophic filtering frånvarar med, men aja. Vad gör egentligen Anastrophic filtering? Har aldrig förstått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Vad gör egentligen Anastrophic filtering? Har aldrig förstått. 16x Anastrophic Filtering lets you see stuff from far away so it doesn't look as much like clay . Googlade på Anastrophic filtering och fick fram det där. Kan kanske utvecklas mer, eller till och med talas till rätta om mitt svar är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Anastrophic Filtering: Gör alla objekt långt borta mer synliga. Ju lägre desto lägre kvalité på grejer långt borta, på ju högre (16x tex) ju högre detaljering på objekt långt bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 (redigerad) Fler CoD4-screenshots, enklare att ta snygga screenshots när man låst upp slow motion-fusket, ger ett jävla övertag också i de mest omöjliga situationer. Och den här bilden fick en jävla atmosfär. :G Redigerad 9 november, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Fler CoD4-screenshots, enklare att ta snygga screenshots när man låst upp slow motion-fusket, ger ett jävla övertag också i de mest omöjliga situationer. Och den här bilden fick en jävla atmosfär. :G Spelar du på dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Finns det till nått annat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Finns det till nått annat?? x360, PS3 & DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 x360, PS3 & DS Ojj... Aja, jag har det till datan och det är jag glad för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Crysis! Roligt spel, ofta riktigt härlig atmosfär, cpsnygga effekter och mysig story. Sniper: PC såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Crysis! Roligt spel, ofta riktigt härlig atmosfär, cpsnygga effekter och mysig story. Sniper: PC såklart. Hela spelet, eh? Jag får nog det under morgondagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Hela spelet, eh? Jag får nog det under morgondagen. Yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 (redigerad) http://ww2.beffo.se/upload/pic~/mtncc91iafv8.PNG Bert Karlsson? Nja, det var visst inte särskillt likt... Redigerad 12 november, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Explosionerna i Crysis är helt jävla epic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Explosionerna i Crysis är helt jävla epic. Runkmaterial. Måste skaffa det snart. ----- Det var snyggare in-game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Det var snyggare in-game. Snälla, dra på AA. Det är ett helgerån att inte ha det, no matter what FPS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Snälla, dra på AA. Det är ett helgerån att inte ha det, no matter what FPS! You said it, mate... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 (redigerad) Snälla, dra på AA. Det är ett helgerån att inte ha det, no matter what FPS! Att dra på AA i Crysis är dels löjligt resurskrävande, och sen är det bara onödigt. Eftersom Crysis starka kort är mycket vegitation, som man vistas i i 90% av spelet, så är det först efter att man aktiverat genomskinlighetskantutjämning det blir snyggt overall. Och för att aktivera det och behålla flyt krävs NASAs universumrendrerardator, så jag sparar 10000 FPS och spelar såhär. EDIT: Aha, thumbnailen hade inte laddat klart för mig, trodde du kommenterade min bild. Redigerad 13 november, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Att dra på AA i Crysis är dels löjligt resurskrävande, och sen är det bara onödigt. Eftersom Crysis starka kort är mycket vegitation, som man vistas i i 90% av spelet, så är det först efter att man aktiverat genomskinlighetskantutjämning det blir snyggt overall. Och för att aktivera det och behålla flyt krävs NASAs universumrendrerardator, så jag sparar 10000 FPS och spelar såhär. EDIT: Aha, thumbnailen hade inte laddat klart för mig, trodde du kommenterade min bild. Säker på att nasas dator räcker? Den har ju bara 7 Terrabyte ram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Att dra på AA i Crysis är dels löjligt resurskrävande, och sen är det bara onödigt. Eftersom Crysis starka kort är mycket vegitation, som man vistas i i 90% av spelet, så är det först efter att man aktiverat genomskinlighetskantutjämning det blir snyggt overall. Och för att aktivera det och behålla flyt krävs NASAs universumrendrerardator, så jag sparar 10000 FPS och spelar såhär. EDIT: Aha, thumbnailen hade inte laddat klart för mig, trodde du kommenterade min bild. Lol tittade nyss på en video på youtube där en kille kör spelet på allra högsta (skämtar inte, ALLRA HÖGSTA) och han ligger runt 30 fps... Dock bara i början... ska gräva fram den så jag kanske skickar upp den senare idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts