Lajnux Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Har nyss börjat lira Neverwinter Nights 2 på min nya dator. Ser rätt vackert ut imo NWN2 Började lite smått på Test Drive Unlimited idag. Nyss köpt mig en Kawasaki och provar att köra med framhjulet i vädret! TDU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Har nyss börjat lira Neverwinter Nights 2 på min nya dator. Ser rätt vackert ut imo NWN2 Började lite smått på Test Drive Unlimited idag. Nyss köpt mig en Kawasaki och provar att köra med framhjulet i vädret! TDU Nice, även fast motorcyklar är hemskt dåligt gjorda i styrningen på TDU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Nice, även fast motorcyklar är hemskt dåligt gjorda i styrningen på TDU. Kan inte hålla med där, älskar styrningen. Galen kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Call of Duty 4! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 (redigerad) Call of Duty 4! *BILD* Vad kör du med för grafikinställningar Pani? Marken sen förvånansvärt platt ut. Grymt snyggt spel förövrigt! Redigerad 7 november, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Vad kör du med för grafikinställningar Pani? Marken sen förvånansvärt platt ut. Kör maxat. På bilden stod jag bakom en sluttning och det framför mig var en väg, så det var väl platt just därför. Multiplicerad Anastrophic filtering frånvarar med, men aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Hade lite kul i Garry's Mod 2007 betan. LOL HAY GUYZ DEMO IS STARING INTO YOUR SOUL ASFSADFSAFSD The Demo's Practical Joke HAHAHAHAHHAHH AAGASGFFASAFSFASF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Hade lite kul i Garry's Mod 2007 betan. LOL HAY GUYZ DEMO IS STARING INTO YOUR SOUL ASFSADFSAFSD The Demo's Practical Joke HAHAHAHAHHAHH AAGASGFFASAFSFASF När kommer det, och vad skiljer det från Gmod 10? Och om man köper ett Gmod och det uppdateras, måste man betala för uppdateringen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Hade lite kul i Garry's Mod 2007 betan. LOL HAY GUYZ DEMO IS STARING INTO YOUR SOUL ASFSADFSAFSD The Demo's Practical Joke HAHAHAHAHHAHH AAGASGFFASAFSFASF Det måste vara den nya Source motorn FAN va skraj när jag spammade detta missfoster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 (redigerad) Det måste vara den nya Source motorn FAN va skraj när jag spammade detta missfoster *Bild* Haha gulligt Redigerad 7 november, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 (redigerad) EDIT: **** nått hände... Ledsen för dubble post Redigerad 7 november, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Call of Duty 4! Ser riktigt snyggt ut! Fick hem spelet igår morse men har inte prövat det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Har spelat Call of Duty 4 ett tag nu och jag gillar det riktigt starkt! Har en hel drös med screenshots så jag visar inte helbilderna här utan länkar till dom istället. Passar på att varna för spoilers, dom kanske inte förstör speciellt mycket men jag varnar iaf. Sgt. Castillo We're going in. Sparka in dörren gick ju också Vi tar in vatten We made it Där sjönk den Åka bil Hoho, fuling Stackars människor Pang, pang... Död Fick sand i ögonen Slutet är nära ...allt för nära Fyrverkeri Tihi, man ser rakt igenom ditt hus Åka helikopter ska bli kul Tur man har om man inte blir träffad här Stack up Hoppas nu att någon orkar kolla igenom bilderna. Kommetera gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 (redigerad) När kommer det, och vad skiljer det från Gmod 10? Och om man köper ett Gmod och det uppdateras, måste man betala för uppdateringen då? Det är Gmod 10! Det är bara en beta, som Garry vill testa innan han skickar ut uppgraderingen. Och nej, alla uppdateringar är gratis, precis som alla andra Steam-spel. Om du vill ha betan, så kolla i en tråd däri. Här för att vara specifik. Man måste inte ha Orange Box för att få motor-uppgraderingen, men det rekommenderas för extragrejerna som Portal, TF2 och HL2:Ep2 ger. Redigerad 8 november, 2007 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 (redigerad) BIG FUCKING BOOM! Redigerad 8 november, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 BIG FUCKING BOOM! Hur fan fick du tag på crysis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Hur fan fick du tag på crysis? Förmodligen betan med en custom map. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Holding Paxton Fettel at gunpoint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Har spelat Call of Duty 4 ett tag nu och jag gillar det riktigt starkt! Har en hel drös med screenshots så jag visar inte helbilderna här utan länkar till dom istället. Passar på att varna för spoilers, dom kanske inte förstör speciellt mycket men jag varnar iaf. Hoppas nu att någon orkar kolla igenom bilderna. Kommetera gärna. Me likes! ...allt för nära bilder var otroligt frän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts