50 cent Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Kommer jackass på PC eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Kommer jackass på PC eller? Det tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Fan vad kul det var med Gungame. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/go31fjfldwur.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 (redigerad) Jag rånade banken och eftersom jag var utklädd till polis under dådet trodde alla poliser att alla andra poliser var förövaren(a) så de började panga varandra en efter en. Jag ville att de skulle sluta men när alla var döda tyckte jag det var lika bra att bara sticka hem. AIn är det inget fel på Spelet är f.ö. Postal 2: A Week In Paradise http://static.pici.se/pictures/TqnZasBAJ.png Redigerad 29 oktober, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Postal 2 AWP är riktigt kul, synd att det hackar så jäävligt på burken min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) Gissa vilket spel: fan va dållig kvalite det blev ä Redigerad 30 oktober, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Gissa vilket spel: Deltaforce : Black Hawk Down Rätt ge mig en kaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Gissa vilket spel: fan va dållig kvalite det blev ä Armed Assault? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) Deltaforce : Black Hawk Down Rätt ge mig en kaka Hade många kakor i förrådet Redigerad 30 oktober, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) Gissa vilket spel: fan va dållig kvalite det blev ä OMG! Minnen. Brukade alltid spela dom där spelen när jag var hemma hos pappa. Dom och IGN (tror jag det hette). Redigerad 30 oktober, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 OMG! Minnen. Brukade alltid spela dom där spelen när jag var hemma hos pappa. Dom och IGI (tror jag det hette). ? Klarade precis äsklingsspelet! (igen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 NAPOLEON DYNAMITE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 NAPOLEON DYNAMITE Ser trevligt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 NAPOLEON DYNAMITE Fan. Trodde det fanns Napoleon Dynamite-spel. Blev asglad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 NAPOLEON DYNAMITE Aha, inne på Factions nu. Har du kommit långt i storyn? Fan. Trodde det fanns Napoleon Dynamite-spel. Blev asglad Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 (redigerad) Aha, inne på Factions nu. Har du kommit långt i storyn? Precis börjat, har hunnit tagit lvl 10 med Ritualisten, jag har inte valt vilken sida av factionsen jag ska göra missions på ÄN. Men det börjar jag nog med idag ------- Nu under natten som var så väntade jag som en dåre på att Mad King skulle komma till LA Efter c.a en kvart kom han, och han beordrade oss från att dansa för han, till att spela musik, till att köra sten sax påse, det var faktist lite smått kul och i slutet körde vi "Mad King Says" Efter att ha lekt med Mad King ett bra tag fick jag det jag var ute efter Redigerad 1 november, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Yay första gången ja körde nu S.O.F 2 Gold Edition MP så kom ja på andra plats och första plats. Fast andra gången så var det typ inte många spelare med då. En leftade för han sa det var för många cheaters Anyway mina screens http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/569d5a087d3aab7c75f41dd39c078fdad4b7e9df.png http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/05db012a6e6fac3f061f3ab3d1557f2d00253c7d.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 OMG! Minnen. Brukade alltid spela dom där spelen när jag var hemma hos pappa. Dom och IGN (tror jag det hette). IGI spelade jag hos en kompis. Svinmysigt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 IGI spelade jag hos en kompis. Svinmysigt spel. IGI var det. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Ush läskigt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts