Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Jag rånade banken och eftersom jag var utklädd till polis under dådet trodde alla poliser att alla andra poliser var förövaren(a) så de började panga varandra en efter en. Jag ville att de skulle sluta men när alla var döda tyckte jag det var lika bra att bara sticka hem. AIn är det inget fel på :mellow:

Spelet är f.ö. Postal 2: A Week In Paradise

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha, inne på Factions nu. Har du kommit långt i storyn?

Precis börjat, har hunnit tagit lvl 10 med Ritualisten, jag har inte valt vilken sida av factionsen jag ska göra missions på ÄN.

Men det börjar jag nog med idag

-------

Nu under natten som var så väntade jag som en dåre på att Mad King skulle komma till LA

7hlrd9pic2bo.jpg

Efter c.a en kvart kom han, och han beordrade oss från att dansa för han, till att spela musik, till att köra sten sax påse, det var faktist lite smått kul och i slutet körde vi "Mad King Says"

ku3e9ccyz2io.jpg

Efter att ha lekt med Mad King ett bra tag fick jag det jag var ute efter

sz44gk0rv9a8.jpg

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yay första gången ja körde nu S.O.F 2 Gold Edition MP så kom ja på andra plats och första plats. Fast andra gången så var det typ inte många spelare med då. En leftade för han sa det var för många cheaters :w000t:

Anyway mina screens

Länk till kommentar
Dela på andra sidor