Alle090 Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Diablo II Håller dom inte på att göra en Diablo 3?? __________________________________________________-- ONTOPIC: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Håller dom inte på att göra en Diablo 3?? __________________________________________________-- Blizzard har inte gett ut någon officiell info men annars finns Mythos under utveckling som är utav de gamla diablo 2 utvecklarna, bara att googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 F.E.A.R är ett sjukt bra spel! Det enda jag störde mig på under spelets gång var att det behövdes ett halvt magasin med skott för att sänka en gubbe. Inte om man siktade på rätt ställe. Eudoros, du är läskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Inte om man siktade på rätt ställe. Eudoros, du är läskig. Låt mig gissa - du har också börjat lira det igen, heh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Låt mig gissa - du har också börjat lira det igen, heh? Installerat, men inte haft tid att starta det än då jag haft läxor och annat för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Installerat, men inte haft tid att starta det än då jag haft läxor och annat för mig. Du kommer spela det snart. Tro mig, så fort jag... öhm, du är klar med den där läxan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Du kommer spela det snart. Tro mig, så fort jag... öhm, du är klar med den där läxan. Hehe ja, och när min polare slutat tjata om att lana på rise and fall. Jag mötte något stort och hemskt en gång i tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 (redigerad) Blizzard har inte gett ut någon officiell info men annars finns Mythos under utveckling som är utav de gamla diablo 2 utvecklarna, bara att googla. Sa inte Blizzard att dom hade några spel under Utveckling men dom sa inte vilka. Då lutar det väl åt Diablo nu när Sc2 & WLK Kmr Redigerad 20 oktober, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Out running Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Out running GW I guess? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 GW I guess? Jajamensan, klarade ut Prophecies igår natt, extremt bra story i det. Ska skaffa Factions nu på lovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Jajamensan, klarade ut Prophecies igår natt, extremt bra story i det. Ska skaffa Factions nu på lovet Jag har också klarat ut Prophecies och jag tyckte med att storyn var bra. Har dock aldrig orkat börja på Factions eller Nightfall trots att jag har båda installerade. Känns som det var waste of money. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 (redigerad) SNurrrrr "" Cs 1.6 ftw!! "" ( Dålig kvalite fick ta i paint o klippa ut ) Redigerad 20 oktober, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 SNurrrrr "" Cs 1.6 ftw!! "" ( Dålig kvalite fick ta i paint o klippa ut ) Vart kommer kulorna ut ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Vart kommer kulorna ut ifrån? Antagligen från terroristen...Jag höll på å skjuta CT:en o så kom terroristen och döda oss EDIT: Det var alla mot alla på den serven, om jag var ct o döda en ct fick jag i kills Redigerad 21 oktober, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Antagligen från terroristen...Jag höll på å skjuta CT:en o så kom terroristen och döda oss EDIT: Det var alla mot alla på den serven, om jag var ct o döda en ct fick jag i kills Jag är ganska säker på att han menar vart kulorna åker ut ur pistolen när man avfyrar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 haha!!! Vad dumt och inte ha nått hål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Antagligen från terroristen...Jag höll på å skjuta CT:en o så kom terroristen och döda oss EDIT: Det var alla mot alla på den serven, om jag var ct o döda en ct fick jag i kills Jag är ganska säker på att han menar vart kulorna åker ut ur pistolen när man avfyrar den. Yes. Det var det jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Någon som vilket spel bilden kommer ifrån? För jag vill veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Någon som vilket spel bilden kommer ifrån? För jag vill veta Rainbow Six: Vegas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts