Lajnux Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Har precis köpt COD2 och håller med om att det var kort. Enligt mig så är Multiplayer skit tråkigt. Banorna är små och tråkiga, finns inte ens ej möjlighet att använda något fordon heller. Köpte det för att kunna spela multiplayer. Fyfan, ska göra mig av med skiten snart. Tycker att COD UO är dubbelt så bättre när man kör multiplayer. Vad säger du?! CoD2 MP är uuuuunderbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Vad säger du?! CoD2 MP är uuuuunderbart! Fyfan, ja! Usch vad jag saknar tiderna då vi var några från gtasajten som lirade CoD 2 med varandra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Fyfan, ja! Usch vad jag saknar tiderna då vi var några från gtasajten som lirade CoD 2 med varandra... Tiden då mpnga från gtasajten lirade det där legospelet... brickland eller vad det hette... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Tiden då mpnga från gtasajten lirade det där legospelet... brickland eller vad det hette... Lego Blockland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 UNREAL TOURNAMENT 3 FOR FUCKS SAKE! Spelet är sjukligt snyggt. Hoverboard! PEWPEWPEW! (doublekill!) BOOM! Splatter! Friends? K, lol. NOOB! Lol, pwnt. Miss! Eat shit and die! I've got baaaalls of steel! lololol I win! FUCK YEAH! Slutscore! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/bcg3w1yu1pbz.JPG TAAANNNNKKKAAAA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) Dark messiah Redigerad 15 oktober, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Vad säger du?! CoD2 MP är uuuuunderbart! Singleplayer klarar man ut rätt så fort. Multiplayer är inte värt pengarna. Jag skulle inte ens lägga ned tid på att ladda ner det, dock så laddar jag aldrig ner spel. Köper alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) Tihi, bra tidsfördriv. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/jbjufzuvjcwp.jpg Redigerad 15 oktober, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Tihi, bra tidsfördriv. Spel? Nej, det är inte Pokemon Silver Även om jag tycker det skämtet är sjukt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Spel? Nej, det är inte Pokemon Silver Även om jag tycker det skämtet är sjukt kul Stranglehold (PS3,360,PC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) Spel? Nej, det är inte Pokemon Silver Även om jag tycker det skämtet är sjukt kul Skulle gissa på Stranglehold Edit: Damn you Emo Redigerad 15 oktober, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Stranglehold (PS3,360,PC) FEL! Det är Maxuya Paynesuki ... *host* Ja, det är Stranglehold. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) DrStupid: Går dett att spela multiplayer?? Jag tog ner det häromdan men spelet gick inte igång när jag stalde upp grafiken... Spelet bara kraschade men om det går att spela multiplayer så lirar vi lite! Edit: Det är något fel med mitt UT3... Jag har högsta grafik inställningar och upplösningen 1024x768... Jag har en Intel Pentium 4 2.8 Ghz, Geforce 7600 gs 256 mb, 512 mb DDR... Det flyter fin fint men det ser lite äckligt ut!!! vet nån vad detta kan vara? Edit2: Fixade det!! Redigerad 16 oktober, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 (redigerad) Hittade värsta feta hemligheten i Episode Two! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/l3eg73c4td3b.png Edit: Råkade visst röra musen när jag tog screenen. Vart lite suddigt. Redigerad 18 oktober, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Spelar igenom F.E.A.R. igen. Fyfan vilket bra spel. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/q3z1dqn95fzj.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Spelar igenom F.E.A.R. igen. Fyfan vilket bra spel. Dude! Har du skaffat Widescreen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Dude! Har du skaffat Widescreen? Näe, men screenshot'et vart fuckeli-upfucking-fucked så att det ser ut som att jag har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Spelar igenom F.E.A.R. igen. Fyfan vilket bra spel. F.E.A.R är ett sjukt bra spel! Det enda jag störde mig på under spelets gång var att det behövdes ett halvt magasin med skott för att sänka en gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Gissa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Gissa spel Diablo II Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts