Panimala Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Jag är fullt medveten att jag bryter NDA, men jag struntar fullständigt i det och håller med Jacker i frågan. Sen vill jag ju så klart dela med mig med så mycket jag kan ifrån betan; screenshots. Och du ssfh verkar bara vara en fjant, då du direkt länkar till rapportsidor och annat tjafs. Kom igen, det bidrar knappast till forumets stämning. :confused Än en bild. Redigerad 8 oktober, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Det ser sjukt bra ut Pani. När kommer det riktiga spelet ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) När kommer det riktiga spelet ut? European Release: November 16, 2007. Ganska snart då Crysis video, dx 9 Redigerad 8 oktober, 2007 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Vart hittar du de spelen??? Jag vill spela!! http://www.jippii.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Crysis video, dx 9 De ser ju ut pecis som bf2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Första bästa man jag ser som spammar igen kommer att varnas omedelbart utan någon vidare granskning.. Keep that in mind.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Nya spelet Guitar Hero: Wrath of the Shred King http://img210.imageshack.us/img210/9087/lichkingpf1.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Call of Duty 4-demot! Riktigt nice action. Synd bara att screenshotsen man tar får en stämpel i högra hörnet. Inget CoD är komplett utan att sätta sprängämnen på luftvärn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Call of Duty 4-demot! Riktigt nice action. Synd bara att screenshotsen man tar får en stämpel i högra hörnet. Inget CoD är komplett utan att sätta sprängämnen på luftvärn. Betan på 360 var helt otroligt kul, ska testa demot nu i helgen men tror inte det blir samma känsla på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Betan på 360 var helt otroligt kul, ska testa demot nu i helgen men tror inte det blir samma känsla på PC. Känslan till PC lär vara mycket bättre. Usch för FPS spel till konsoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Känslan till PC lär vara mycket bättre. Usch för FPS spel till konsoll. Det är en smaksak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Det är en smaksak Självklart, och jag sa vad jag tyckte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Slangar upp bilderna jag visade i UT3-demotråden. Kul demo, men avsaknandet av anti-aliasing får en att spy. Att kunna säga att det flyter perfekt på maxade inställningar är iallafall trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Slangar upp bilderna jag visade i UT3-demotråden. Kul demo, men avsaknandet av anti-aliasing får en att spy. Att kunna säga att det flyter perfekt på maxade inställningar är iallafall trevligt. För mig som har en dator från sena stenåldern har aldrig kunnat spela på sådär jättebra grafik. Skulle du kunna visa en bild från samma ställe, en med och en utan AA så man får se skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 För mig som har en dator från sena stenåldern har aldrig kunnat spela på sådär jättebra grafik. Skulle du kunna visa en bild från samma ställe, en med och en utan AA så man får se skillnaden? Unreal Engine 3 som spelet rullar på stödjer inte AA just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Unreal Engine 3 som spelet rullar på stödjer inte AA just nu. Menade inte att det måste vara Unreal Engine 3. Tänkte att du kunde ta random fint spel och visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Killbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Slänger upp lite CoD4 bilder jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Inget CoD är komplett utan att sätta sprängämnen på luftvärn. Airbourne flashback ... är det samma stil på krigandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Synd att COD 2 är så kort, måste få onlineläget att funka snart annars har jag inga andra spel. Har precis köpt COD2 och håller med om att det var kort. Enligt mig så är Multiplayer skit tråkigt. Banorna är små och tråkiga, finns inte ens ej möjlighet att använda något fordon heller. Köpte det för att kunna spela multiplayer. Fyfan, ska göra mig av med skiten snart. Tycker att COD UO är dubbelt så bättre när man kör multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts