Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Vad har du för grafikkort och så? :whistling:

8800GTS

2GB RAM (3 eller 4 behövs känner jag av)

E6600 oklockad.

Boomer: Nej, inte alls. När man tar fram ironsights så blir händerna suddiga och omgivningen man inte siktar på likaså i en trevlig mjuk inzoomning. :mf_doof: Dessutom så kan man inte visa grafikens dolda skönhet på JPG-bilder.

5a9wpmajtrp1.jpg

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

8800GTS

2GB RAM (3 eller 4 behövs känner jag av)

E6600 oklockad.

Boomer: Nej, inte alls. När man tar fram ironsights så blir händerna suddiga och omgivningen man inte siktar på likaså i en trevlig mjuk inzoomning. :( Dessutom så kan man inte visa grafikens dolda skönhet på JPG-bilder.

5a9wpmajtrp1.jpg

Trevligt att du bryter NDA.

Kan knappt vänta tills min nya dator kommer, har en beta-key sparad :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha... så om jag fattade det rätt så var det NDA att posta screens från Crysisbetan

Helt riktigt.

I want to make it clear that this is a closed beta under NDA. If you are participating in this batch, you must not post or share information about it – including any screenshots. Please do not request or email inCrysis with beta content. Any user posting such content will be banned.

Thank-you for your understanding. //

matthew

Administrator

incrysis.com

http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=8505

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antagligen han som blir bannad för att ha brytit NDA :mf_doof:

http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=8452

Tror ärligt talat inte Crysis- utvecklarna egentligen bryr sig så mycket om privatpers som postar screens på forum. I det här fallet är nog NDA mer tänkt som en sorts vägledning för att den öppna betan inte ska "slitas sönder" av bilder och filmer som postas på fansites, osv. Skulle gissa på att NDA används då det är det enda sättet att juridiskt hindra folk från att sprida en massa material. De bannar ju faktiskt bara folk som rapporteras, då det inte riktigt blir NDA annars. Tror knappast de har folk som sitter och googlar efter "Crysis open beta screenshots" på svenska forum. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor