Boomer Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=38745 Nu ska vi se om du blir sur och påpekar att man får minsann posta screens i Screenshots-tråden oavsett om det finns en officiell tråd för samma spel eller om du uppfattar det rätt och förstår att jag svarade genom att länka till en tråd som handlar om samma spel som bilden kommer ifrån. Du menar det där tjafset förr i tiden va? Har för mig att vi kom överens om att det gick bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Du menar det där tjafset förr i tiden va? Har för mig att vi kom överens om att det gick bra. Nu är jag inte säker på vad du syftar på. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Nu är jag inte säker på vad du syftar på. ^^ Perfekt! On-T: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/tssksgkifki0.JPG Krävdes alla skott för att få dö på Slew. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 gissa keff bild men pinsamt om det inte listas ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 gissa keff bild men pinsamt om det inte listas ut SA.. Ful radar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Gissa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Gissa spel Ja, det är ju absolut inte Mario. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Gissa spel Super Mario 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Synd att COD 2 är så kort, måste få onlineläget att funka snart annars har jag inga andra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Synd att COD 2 är så kort, måste få onlineläget att funka snart annars har jag inga andra spel. Vad finns det i din Mac? Lite mer måste du kunna smaska på eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Gissa spel Damn Super Mario Allstars versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Gissa spel SMB 3. Påminner mig om min kompis som fick hem sitt NES idag.. Nu har han alla Nintendokonsoler som finns... en riktig geek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Vad finns det i din Mac? Lite mer måste du kunna smaska på eller? 2.4GHz Intel Core 2 Duo 1GB memory 320GB hard drive1 8x double-layer SuperDrive ATI Radeon HD 2600 PRO with 256MB memory Så, ja lite kan jag smaska på men det är inte där felet ligger. Mac OSX är väldigt oinkababelt att spela PC-spel men när jag fått Boot Camp (så jag kan switcha mellan winXP och OSX) så kommer jag kunna avnjuta diverse nya spel hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 (redigerad) Alla som "gissade" ( ) på Super Mario (3) hade rätt! Nostalgi på hög nivå när man spelar det. Redigerad 6 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 (redigerad) Crysis på de högsta inställningarna Crysis-betan tillåter förrutom supersampling då som jag glömde aktivera i nVidiagrejset, det flöt inte. Redigerad 6 oktober, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Crysis på de högsta inställningarna Crysis tillåter förrutom supersampling då som jag glömde aktivera i nVidiagrejset, det flöt inte. Utan DX10 också eller? Inte speciellt snyggt förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Crysis på de högsta inställningarna Crysis tillåter förrutom supersampling då som jag glömde aktivera i nVidiagrejset, det flöt inte. Ser riktigt verkligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Värt att nämna är att det var vad BETAN tillät en att göra med grafiken. Riktigt snyggt är det iallafall, och kul! Det här är med inställningarna jag kör med. JPG-formatet mjukar ut vegitationen en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Värt att nämna är att det var vad BETAN tillät en att göra med grafiken. Riktigt snyggt är det iallafall, och kul! Det här är med inställningarna jag kör med. JPG-formatet mjukar ut vegitationen en del. Vad har du för grafikkort och så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Vad har du för grafikkort och så? Jag vet! @Panimala; Den andra bilden ser det ut som att kycklingarna och armarna är inklippta. Får hoppas att det inte ser ut som när man väl är ingame. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts