kicken Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Lego Racers ! Wow! Vilken nostalgitripp, kändes som jag var ett litet barn igen Ett till screenshot + Ett till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Lego Racers ! Wow! Vilken nostalgitripp, kändes som jag var ett litet barn igen Ett till screenshot + Ett till! OJOJOJOJOJ!!! saknar det där spelet som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Körde det förra sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Lego Racers ! Åh, jag har tvåan tror jag det är på skiva här hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Lego Racers ! Wow! Vilken nostalgitripp, kändes som jag var ett litet barn igen Ett till screenshot + Ett till! Oh shit! Det spelet låg på gränsen mellan vad jag kommer ihåg och inte. Jävlar vad roligt det var i min ungdoms dagar. Det måste installeras igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Lego Racers ! Wow! Vilken nostalgitripp, kändes som jag var ett litet barn igen Ett till screenshot + Ett till! Spelar också det där lite nu, tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Var bara tvungen att dela med mig Riktigt spciella känslor man kan få detta spel. Ett team attackerar tillsammans och verkligen V*LDTAR alla i vägen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Var bara tvungen att dela med mig Riktigt spciella känslor man kan få detta spel. Ett team attackerar tillsammans och verkligen V*LDTAR alla i vägen.. OMG! DET DÄR SPELET HAR JAG LETAT EFTER I SEDAN.. ..JÄTTELÄNGESENDAN! 90% iaf att det är det jag tänker på nu. SÄG VAD DET HETER SÄG SÄG SÄG!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 (redigerad) OMG! DET DÄR SPELET HAR JAG LETAT EFTER I SEDAN.. ..JÄTTELÄNGESENDAN! 90% iaf att det är det jag tänker på nu. SÄG VAD DET HETER SÄG SÄG SÄG!!!! Det är väl ett C&C-spel? Nu vet jag inte vilken man kan spela i first person med men antingen generals eller zero hour. Tror jag. Redigerad 27 augusti, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 OMG! DET DÄR SPELET HAR JAG LETAT EFTER I SEDAN.. ..JÄTTELÄNGESENDAN! 90% iaf att det är det jag tänker på nu. SÄG VAD DET HETER SÄG SÄG SÄG!!!! Command And Conquer: Renegade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Det är väl ett C&C-spel? Nu vet jag inte vilken man kan spela i first person med men antingen generals eller zero hour. Tror jag. Japp, Spelet heter "Commander & Counqer: Renegade" Man spelar i världen av "Tiberium Sun". Grymt fult men ASKUL!!! Speciellt Online. Det är säkert väldigt gammalt så skert billigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Japp, Spelet heter "Commander & Counqer: Renegade" Man spelar i världen av "Tiberium Sun". Grymt fult men ASKUL!!! Speciellt Online. Det är säkert väldigt gammalt så skert billigt... Nä, spelet utspelar sig inte samtidigt som Tiberian Sun utan i samma tidlinje som första spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 (redigerad) Nä, spelet utspelar sig inte samtidigt som Tiberian Sun utan i samma tidlinje som första spelet. Jag skrev inte SAMTIDIGT. Utan i samma VÄRLD. Asså, Tiberium och andra saker finns med i både C&C Tiberian Sun och C&C Renegade . Det är en skillnad du vet... _________________________________________________ Edit: en NY bild *Alla kolla åt vänster!* Redigerad 27 augusti, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 (redigerad) Jag skrev inte SAMTIDIGT. Utan i samma VÄRLD. Asså, Tiberium och andra saker finns med i både C&C Tiberian Sun och C&C Renegade . Det är en skillnad du vet... _________________________________________________ Edit: en NY bild *Alla kolla åt vänster!* He he där kan man snacka om stor bössa GTA3 Minnen Redigerad 28 augusti, 2007 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 He he där kan man snacka om stor bössa GTA3 Minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 (redigerad) Hittade några screens från när jag spelade CSS, det var väl ca 2 år sedan. Rätt nice spel. http://img208.imageshack.us/img208/9917/awpuz6.th.jpg http://img105.imageshack.us/img105/4854/6213fp7.th.jpg Redigerad 31 augusti, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Hittade några screens från när jag spelade CSS, det var väl ca 2 år sedan. Rätt nice spel. http://img208.imageshack.us/img208/9917/awpuz6.th.jpg http://img105.imageshack.us/img105/4854/6213fp7.th.jpg Statsbilder guuuu' va nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Statsbilder guuuu' va nice. Jag vill inte vara "kolla vad bra jag är" utan det var dem enda bilderna jag hade, samt jag brukar inte trycka på PrintScreen sekunden jag pangar ett HS. Så ursäkta att det inte är mycket action i dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 LFS+8xAA+16xAF= Varning för GIGANTISKT stor bild, det é mkt bra kvalité! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 LFS+8xAA+16xAF= Varning för GIGANTISKT stor bild, det é mkt bra kvalité! En Lfs lirare, itne allt för vanligt, gimme msn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts