Plaisir Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Windowmode? Why? Det är skönt o lira i för att man kan göra annat samtidigt?? Fast det är ju vad jag kör det mesta i windowmode för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Nostalgi-tripp. Spelade Curse of Monkey Island när jag var mindre, men klarade det aldrig. Nu har jag kommit längre än jag gjorde senaste gången. Yay. Ganska trevlig sång de hade där på båten. Klockren min på Guybrush. Hörde en klockren vits också på stranden där man häller saften på snubben. När han beskriver vad han sysslar med som något lågt, så frågar Guybrush om han jobbar med att utveckla spel... hehehehe. Minns inte riktigt exakt vad han sa, men det var humoristiskt. Redigerad 9 augusti, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Nostalgi-tripp. Spelade Curse of Monkey Island när jag var mindre, men klarade det aldrig. Nu har jag kommit längre än jag gjorde senaste gången. Yay. Ganska trevlig sång de hade där på båten. Klockren min på Guybrush. Hörde en klockren vits också på stranden där man häller saften på snubben. När han beskriver vad han sysslar med som något lågt, så frågar Guybrush om han jobbar med att utveckla spel... hehehehe. Minns inte riktigt exakt vad han sa, men det var humoristiskt. Kör du i kompatibiliets läge för 98 eller något? Det funkar instabilt i xp för mig Edit: nvm fixat Redigerad 10 augusti, 2007 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Känns lite smått mäktigt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Känns lite smått mäktigt ändå Ätt du orkade levla till 20 jag pallade levla en necro till typ... 16 eller 17, sen körde jag andra klasser så sjukt segt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Ätt du orkade levla till 20 jag pallade levla en necro till typ... 16 eller 17, sen körde jag andra klasser så sjukt segt Orka lvla 20? Alla mina chars är på lvl 20 ^^ Tar lvl 20 över en dag numera =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Känns lite smått mäktigt ändå Något som är konstigt om den statyn är: När man går närmare så försvinner den och när man kommer fram så ligger den i bitar. Om man sedan snackar med en av gubbarna som står där så säger han att den varit trasig sedan tusen år tillbaka om jag minns rätt. Ätt du orkade levla till 20 jag pallade levla en necro till typ... 16 eller 17, sen körde jag andra klasser så sjukt segt Att ta lvl 20 är inte alls jobbigt eller svårt eller tar lång tid. Det går ju skitfort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Känns lite smått mäktigt ändå Varför kan jag inte adda dig? Står att du inte existerar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Känns lite smått mäktigt ändå LotRO? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 LotRO? Guild Wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Nog han man få en bild på den innan den rasade. Edit: Yes! Dödade Glint. Redigerad 10 augusti, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 (redigerad) Något som är konstigt om den statyn är: När man går närmare så försvinner den och när man kommer fram så ligger den i bitar. Om man sedan snackar med en av gubbarna som står där så säger han att den varit trasig sedan tusen år tillbaka om jag minns rätt. Men Om du kollar på det vänstra benet så ser du att det är lite trasigt, och om du kollar riktigt noga så kan man se att statyn står och svajar =) Och jå btw nor_adde jag kanske inte är online när du försöker adda mig. adda msn så kan jag säga till när jag går online på det =) Redigerad 11 augusti, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Uppföljaren då ^^ CSI: Dark Motives Ja, det är en uppsprättad mage =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Nostalgi-tripp. Spelade Curse of Monkey Island när jag var mindre, men klarade det aldrig. Nu har jag kommit längre än jag gjorde senaste gången. Yay. Ganska trevlig sång de hade där på båten. Klockren min på Guybrush. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/qr2ef9cuf9m8.jpg Hörde en klockren vits också på stranden där man häller saften på snubben. När han beskriver vad han sysslar med som något lågt, så frågar Guybrush om han jobbar med att utveckla spel... hehehehe. Minns inte riktigt exakt vad han sa, men det var humoristiskt. A pirate I was meant to be! Uppföljaren då ^^ CSI: Dark Motives Ja, det är en uppsprättad mage =/ Fan, det där ser intressant ut - gotta check it out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 (Bild från google) Köpte Black till ps2 i veckan. Riktigt fint spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Äsch, jag slutar inte att posta screenshots...än. CSI: Dark Motives Meh, kan inte lägga in bilderna här, får väl länka då. Skelett Las Vegas i all sin ära Husvagn inifrån Han ser rätt misstänkt ut Suddigt, men man ser att han tänker just slå in huvudet på den andre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 (redigerad) Mi new knajt! http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/oi1t39zr7jzi.png Redigerad 13 augusti, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/f5fnk19btwm3.jpg gick här ! http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/mbt1mcuqfgd0.jpg sen om han från blodet o min bästis skrek som fan lol gissa spel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/f5fnk19btwm3.jpg gick här ! http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/mbt1mcuqfgd0.jpg sen om han från blodet o min bästis skrek som fan lol gissa spel!! F.E.A.R., First Encounter Assault Recon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Uppföljaren då ^^ CSI: Dark Motives Ja, det är en uppsprättad mage =/ är det här spelet skoj?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts