Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Nostalgi-tripp. Spelade Curse of Monkey Island när jag var mindre, men klarade det aldrig. Nu har jag kommit längre än jag gjorde senaste gången. Yay. >_< Ganska trevlig sång de hade där på båten. Klockren min på Guybrush.

qr2ef9cuf9m8.jpg

Hörde en klockren vits också på stranden där man häller saften på snubben. När han beskriver vad han sysslar med som något lågt, så frågar Guybrush om han jobbar med att utveckla spel... hehehehe. Minns inte riktigt exakt vad han sa, men det var humoristiskt.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nostalgi-tripp. Spelade Curse of Monkey Island när jag var mindre, men klarade det aldrig. Nu har jag kommit längre än jag gjorde senaste gången. Yay. :unsure: Ganska trevlig sång de hade där på båten. Klockren min på Guybrush.

qr2ef9cuf9m8.jpg

Hörde en klockren vits också på stranden där man häller saften på snubben. När han beskriver vad han sysslar med som något lågt, så frågar Guybrush om han jobbar med att utveckla spel... hehehehe. Minns inte riktigt exakt vad han sa, men det var humoristiskt.

Kör du i kompatibiliets läge för 98 eller något? Det funkar instabilt i xp för mig :mellow:

Edit: nvm fixat

Redigerad av _-MadeMaN-_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns lite smått mäktigt ändå

Något som är konstigt om den statyn är:

När man går närmare så försvinner den och när man kommer fram så ligger den i bitar. Om man sedan snackar med en av gubbarna som står där så säger han att den varit trasig sedan tusen år tillbaka om jag minns rätt.

Ätt du orkade levla till 20 :unsure: jag pallade levla en necro till typ... 16 eller 17, sen körde jag andra klasser :mellow: så sjukt segt

Att ta lvl 20 är inte alls jobbigt eller svårt eller tar lång tid. Det går ju skitfort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något som är konstigt om den statyn är:

När man går närmare så försvinner den och när man kommer fram så ligger den i bitar. Om man sedan snackar med en av gubbarna som står där så säger han att den varit trasig sedan tusen år tillbaka om jag minns rätt.

Men

Om du kollar på det vänstra benet så ser du att det är lite trasigt, och om du kollar riktigt noga så kan man se att statyn står och svajar =)

Och jå btw nor_adde jag kanske inte är online när du försöker adda mig.

adda msn så kan jag säga till när jag går online på det =)

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nostalgi-tripp. Spelade Curse of Monkey Island när jag var mindre, men klarade det aldrig. Nu har jag kommit längre än jag gjorde senaste gången. Yay. ^_^ Ganska trevlig sång de hade där på båten. Klockren min på Guybrush.

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/qr2ef9cuf9m8.jpg

:lol:

A pirate I was meant to be!

Uppföljaren då ^^

CSI: Dark Motives

Ja, det är en uppsprättad mage =/

Fan, det där ser intressant ut - gotta check it out.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor