VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 men cssource äger dig.. iaf jag äger dig Ja,.. Du gorde iaf det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Fan mitt source funkar inte så ja kan inte lägga upp screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Tråkigt Det är alltid kul att lägga upp screen's, föresten, är det el liten tabbe eller? ingen har sagt att det är screens till spel man ska lägga upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Tråkigt Det är alltid kul att lägga upp screen's, föresten, är det el liten tabbe eller? ingen har sagt att det är screens till spel man ska lägga upp? nej man kan ju lägga upp screens på vad man vill spel filmer....allt Redigerad 2 december, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 mm, Lyssnar på SPRAYdio Härlig musikblandning där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 mm, Lyssnar på SPRAYdio Härlig musikblandning där vad har det med det här att göra!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag tycker att det här såg ganska roligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 måste man ha guld paketet för att kunda spela online med HL2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) måste man ha guld paketet för att kunda spela online med HL2? Neh. Silver behövs inte häller. Redigerad 3 december, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Doom3, dödade bossen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Doom3, dödade bossen är inte det en av dom officiella screenshotsen som dom släppte innan releasen rätta mig om jag har fel men.. finns det överhuvve taget bossar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Doom3, dödade bossen Har du verkligen tagit det där? http://www.happypenguin.org/images/doom3.jpg Och varför finns det en liten lapp som det står "Gamers Hell" på i hörnet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 haha är det denr där som hoppar ut ur spegeln när man går nära den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 mulla gör bort sig igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 1, Bevis uppe i vänstra hörnet att han inte tagit den 2, Fins inga bossar. 3, Gonarch : Nej, men första gången man ser en spegel i spelet måsta mn ju titta för det värkar coolt, sen blir allt rött och dörn bankas in, dock inte av en sån, dom där kommer senare i spelet med hjälp av en videoefekt när man blir instängd i ett rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 1, Bevis uppe i vänstra hörnet att han inte tagit den 2, Fins inga bossar. 3, Gonarch : Nej, men första gången man ser en spegel i spelet måsta mn ju titta för det värkar coolt, sen blir allt rött och dörn bankas in, dock inte av en sån, dom där kommer senare i spelet med hjälp av en videoefekt när man blir instängd i ett rum Ang. 2an, jopp, det finns bossar i spelet, t.ex. Jättespindeln? Eller de där tre gubbarna med tentakler i käften eller vad tusan det är, etcetra etcetra. Dock är ju den han har på sin bild ingen boss, bara en vanlig demon som man stöter på flera gånger.... dessutom är den där bilden tagen som många sagt från beta versionen som visades upp på E3 2003 om jag minns rätt... eller om det var -02, minns inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 3, Gonarch : Nej, men första gången man ser en spegel i spelet måsta mn ju titta för det värkar coolt, sen blir allt rött och dörn bankas in, dock inte av en sån, dom där kommer senare i spelet med hjälp av en videoefekt när man blir instängd i ett rum vad är det för monster? jag har varvat så du kan säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag vet inte Någon Zsszzombiee zom ztår på två ben iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 jaså, då är det motorsåg som gäller : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 vad är det för monster? jag har varvat så du kan säga Ifall du undrar vad demonen heter så heter den "Pinky Demon". Den är till hälften robot och till hälften mutant (Cyborg skulle man ju kunna säga) (Ja, namnet var seriöst.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts